Káblové televízne stanice v USA už niekoľko rokov zápasia s novou konkurenciou, ako je napríklad populárna americká videopožičovňa Netflix.
Autor TASR
New York 9. februára (TASR) – Americká mediálna spoločnosť Viacom, ktorá vlastní filmové štúdiá Paramount Pictures a televízne stanice MTV, Comedy Central a Nickelodeon, zaznamenala v 1. kvartáli svojho finančného roka 2015/2016 väčší pokles zisku, ako jej predpovedali analytici. Dôvodom sú nižšie príjmy z reklamy v USA a tiež menší počet filmov, ktoré uviedla na trh. Informovala o tom agentúra Reuters.
Káblové televízne stanice v USA už niekoľko rokov zápasia s novou konkurenciou, ako je napríklad populárna americká videopožičovňa Netflix.
Zisk Viacomu za tri mesiace do konca decembra 2015 klesol na 449 miliónov USD (399,61 milióna eur), čo predstavuje 1,13 USD na akciu z 500 miliónov USD alebo 1,20 USD/akcia v rovnakom období predchádzajúceho roka 2014.
Bez započítania mimoriadnych položiek dosiahol Viacom zisk 1,18 USD na akciu, čo sa zhoduje s odhadmi analytikov.
V období október-december 2015 sa tržby spoločnosti znížili medziročne o 5,7 % na 3,15 miliardy USD a zaostali za očakávaniami analytikov, ktorí predpovedali, že dosiahnu 3,26 miliardy USD.
Tržby filmovej divízie Paramount Pictures pritom klesli o 15 % na 612 miliónov USD, keďže uviedla do kín menej filmov ako predvlani. A tržby z reklamy v USA sa znížili o 4 %.
(1 EUR = 1,1236 USD)
Káblové televízne stanice v USA už niekoľko rokov zápasia s novou konkurenciou, ako je napríklad populárna americká videopožičovňa Netflix.
Zisk Viacomu za tri mesiace do konca decembra 2015 klesol na 449 miliónov USD (399,61 milióna eur), čo predstavuje 1,13 USD na akciu z 500 miliónov USD alebo 1,20 USD/akcia v rovnakom období predchádzajúceho roka 2014.
Bez započítania mimoriadnych položiek dosiahol Viacom zisk 1,18 USD na akciu, čo sa zhoduje s odhadmi analytikov.
V období október-december 2015 sa tržby spoločnosti znížili medziročne o 5,7 % na 3,15 miliardy USD a zaostali za očakávaniami analytikov, ktorí predpovedali, že dosiahnu 3,26 miliardy USD.
Tržby filmovej divízie Paramount Pictures pritom klesli o 15 % na 612 miliónov USD, keďže uviedla do kín menej filmov ako predvlani. A tržby z reklamy v USA sa znížili o 4 %.
(1 EUR = 1,1236 USD)