Špecialitou konferencie budú prednášky zamerané na vytváranie životných hodnôt v podnikaní, ale aj cenné informácie o tom, ako sa dá vďaka biznis podcastom zarobiť za krátky čas 30.000 eur.
Autor TASR
Zvolen 9. apríla (TASR) – Ako prekonať infláciu a energetickú krízu v podnikaní je hlavnou témou prvej celoslovenskej networkingovej konferencie Netcom, ktorá sa uskutoční vo Zvolene 13. apríla. Na jednom mieste prepojí až 200 inšpiratívnych podnikateľských príbehov.
"Až 20 spíkrov z praxe podnikateľom poradí, ako ustáť toto aktuálne turbulentné obdobie a ešte aj expandovať," informujú organizátori. Pridanou hodnotou bude aj variabilita tém a príspevkov inšpiratívnych spíkrov z praxe, ktorí poskytnú praktické rady a know-how o tom, ako sa popasovať s aktuálnymi výzvami v podnikaní.
"Konferencia chce byť miestom, kde môžu účastníci načerpať inšpiráciu v oblasti predaja, marketingu, digitalizácie podnikania, vzdelávania a rodinného podnikania a zároveň v rovnakom čase a na rovnakom mieste budovať svoju obchodnú sieť," priblížila podujatie riaditeľka BNI Slovensko Natália Vicsápiová. "Jednou z hlavných tém podujatia je aj aktuálna otázka, ako prekonať nepriaznivú ekonomickú situáciu s pomocou networkingu a prepájaniu síl v podnikaní," dodala.
Špecialitou konferencie budú prednášky zamerané na vytváranie životných hodnôt v podnikaní, ale aj cenné informácie o tom, ako sa dá vďaka biznis podcastom zarobiť za krátky čas 30.000 eur. Okrem toho vystúpia zástupcovia rodinných firiem, ktorí prezradia aj to, ako v týchto turbulentných časoch inflácie a energetickej krízy, ktorá vystriedala covid, dokázali vo firme nielenže zvýšiť obraty, ale získať aj nových klientov.
Hlavným organizátorom konferencie je medzinárodná podnikateľská platforma BNI Slovensko, ktorá spája podnikateľov na celom Slovensku. Aktuálne má takmer 90 aktívnych členov a do konca roka chce mať na Slovensku vytvorenú podnikateľskú skupinu v každom krajskom meste.
"Až 20 spíkrov z praxe podnikateľom poradí, ako ustáť toto aktuálne turbulentné obdobie a ešte aj expandovať," informujú organizátori. Pridanou hodnotou bude aj variabilita tém a príspevkov inšpiratívnych spíkrov z praxe, ktorí poskytnú praktické rady a know-how o tom, ako sa popasovať s aktuálnymi výzvami v podnikaní.
"Konferencia chce byť miestom, kde môžu účastníci načerpať inšpiráciu v oblasti predaja, marketingu, digitalizácie podnikania, vzdelávania a rodinného podnikania a zároveň v rovnakom čase a na rovnakom mieste budovať svoju obchodnú sieť," priblížila podujatie riaditeľka BNI Slovensko Natália Vicsápiová. "Jednou z hlavných tém podujatia je aj aktuálna otázka, ako prekonať nepriaznivú ekonomickú situáciu s pomocou networkingu a prepájaniu síl v podnikaní," dodala.
Špecialitou konferencie budú prednášky zamerané na vytváranie životných hodnôt v podnikaní, ale aj cenné informácie o tom, ako sa dá vďaka biznis podcastom zarobiť za krátky čas 30.000 eur. Okrem toho vystúpia zástupcovia rodinných firiem, ktorí prezradia aj to, ako v týchto turbulentných časoch inflácie a energetickej krízy, ktorá vystriedala covid, dokázali vo firme nielenže zvýšiť obraty, ale získať aj nových klientov.
Hlavným organizátorom konferencie je medzinárodná podnikateľská platforma BNI Slovensko, ktorá spája podnikateľov na celom Slovensku. Aktuálne má takmer 90 aktívnych členov a do konca roka chce mať na Slovensku vytvorenú podnikateľskú skupinu v každom krajskom meste.