Expanzia nemeckého koncernu prinesie Indii 4000 až 5000 nových pracovných miest.
Autor TASR
Naí Dillí 2. júla (TASR) - Nemecký automobilový koncern Volkswagen (VW) investuje 1 miliardu eur do rozšírenia svojho podnikania v Indii. Oznámilo to v pondelok vedenie podniku.
Projekt "India 2.0", ktorý VW predstavil na tlačovej konferencii v Naí Dillí, povedie divízia Škoda.
Skupina si stanovila za cieľ dosiahnuť na indickom trhu 5-% kombinovaný podiel značiek Volkswagen a Škoda do roku 2025. Novinárom to povedal generálny riaditeľ Škoda Auto Bernhard Maier.
Investícia bude zahŕňať novú výrobnú linku, vytvorenie technického a dizajnérskeho centra v Indii, zvýšenie produkcie áut aj výroby lokálnych komponentov v tejto ázijskej krajine.
Expanzia nemeckého koncernu prinesie Indii 4000 až 5000 nových pracovných miest.
India je na najlepšej ceste stať sa tretím najväčším automobilovým trhom na svete a podľa Maiera má obrovský rastový potenciál.
Škoda, dcérska automobilka VW, v roku 2017 predala v Indii celkom 17.113 vozidiel, čo predstavuje nárast o 31 % oproti roku 2016. Ale jej podiel na tamojšom trhu dosiahol iba 0,53 % podľa indických médií.
Značka Volkswagen vlani v Indii predala 45.000 vozidiel a mala približne 1,4-% podiel na tamojšom trhu.
Projekt "India 2.0", ktorý VW predstavil na tlačovej konferencii v Naí Dillí, povedie divízia Škoda.
Skupina si stanovila za cieľ dosiahnuť na indickom trhu 5-% kombinovaný podiel značiek Volkswagen a Škoda do roku 2025. Novinárom to povedal generálny riaditeľ Škoda Auto Bernhard Maier.
Investícia bude zahŕňať novú výrobnú linku, vytvorenie technického a dizajnérskeho centra v Indii, zvýšenie produkcie áut aj výroby lokálnych komponentov v tejto ázijskej krajine.
Expanzia nemeckého koncernu prinesie Indii 4000 až 5000 nových pracovných miest.
India je na najlepšej ceste stať sa tretím najväčším automobilovým trhom na svete a podľa Maiera má obrovský rastový potenciál.
Škoda, dcérska automobilka VW, v roku 2017 predala v Indii celkom 17.113 vozidiel, čo predstavuje nárast o 31 % oproti roku 2016. Ale jej podiel na tamojšom trhu dosiahol iba 0,53 % podľa indických médií.
Značka Volkswagen vlani v Indii predala 45.000 vozidiel a mala približne 1,4-% podiel na tamojšom trhu.