Za prvé štyri mesiace roka predaj značky dosiahol takmer 2 milióny áut a bol o 4,6 % vyšší ako v rovnakom období vlani.
Autor TASR
Wolfsburg 12. apríla (TASR) - Najväčšia európska automobilka Volkswagen (VW) opäť zvýšila v apríli predaj svojej kmeňovej značky VW. Informovala o tom agentúra DPA.
Odbyt značky Volkswagen sa v apríli 2014 medziročne zvýšil o 6,8 % na 513.400 osobných vozidiel. Za prvé štyri mesiace roka predaj značky dosiahol takmer 2 milióny áut a bol o 4,6 % vyšší ako v rovnakom období vlani. Odbyt sa okrem rastúceho čínskeho trhu zvýšil aj v Európe, kde od januára do konca apríla vzrástol o 4 %. Predajným hitom zostáva Volkswagen Golf.
Pre ukrajinskú krízu sa však výrazne znížil odbyt značky VW v Rusku. Naďalej sa jej nedarí ani v Severnej a Južnej Amerike. V USA predaj VW pokračoval v poklese. Odbyt automobilky na druhom najväčšom automobilovom trhu na svete sa znížil viac než o 10 %. Na dôležitom brazílskom trhu sa predaj prepadol takmer až o 18 %.
Odbyt značky Volkswagen sa v apríli 2014 medziročne zvýšil o 6,8 % na 513.400 osobných vozidiel. Za prvé štyri mesiace roka predaj značky dosiahol takmer 2 milióny áut a bol o 4,6 % vyšší ako v rovnakom období vlani. Odbyt sa okrem rastúceho čínskeho trhu zvýšil aj v Európe, kde od januára do konca apríla vzrástol o 4 %. Predajným hitom zostáva Volkswagen Golf.
Pre ukrajinskú krízu sa však výrazne znížil odbyt značky VW v Rusku. Naďalej sa jej nedarí ani v Severnej a Južnej Amerike. V USA predaj VW pokračoval v poklese. Odbyt automobilky na druhom najväčšom automobilovom trhu na svete sa znížil viac než o 10 %. Na dôležitom brazílskom trhu sa predaj prepadol takmer až o 18 %.