Volkswagen prichádza s carsharingom neskoro. Na nemeckom trhu sú roky pred ním automobilky Daimler a BMW.
Autor TASR
Berlín 4. júla (TASR) - Volkswagen (VW) sa chce v Nemecku viac podieľať na carsharingu (spoločnom využívaní áut), ktorý sa v krajine rozmáha. Na budúci rok vstúpi na tento trh. „Sme presvedčení, že carsharingový trh má rastový potenciál,“ uviedol v stredu v Berlíne šéf distribúcie koncernu Jürgen Stackmann.
Flotila určená na spoločné krátkodobé využívania vozidiel bude pozostávať z elektroáut. V roku 2020 ju rozšíri VW aj na európske, severoamerické a ázijské metropoly.
Volkswagen chce cez zákaznícke platformy ponúkať na dočasné využívanie aj iné prostriedky ako elektrorollery či e-tretrollery. „Tým inteligentným spôsobom odľahčíme ulice miest,“ dodal Stackmann.
VW touto službou rozšíri ponuku svojej divízie Moia. Spočiatku ju bude v Nemecku rozvíjať v Hannoveri a Hamburgu.
Volkswagen prichádza s carsharingom neskoro. Na nemeckom trhu sú roky pred ním automobilky Daimler a BMW. Obaja konkurenti VW v súčasnosti spojili svoje služby v oblasti mobility. Rozvíja ich aj nemecká dráha Deutsche Bahn dcérou Flinkster. Cestujúci môžu po vystúpení z vlaku pokračovať ďalej prenajatými vozidlami, ktoré sú k dispozícii pri železničných staniciach.
VW je vo svete podielnikom mnohých požičovní dopravných prostriedkov, alebo s nimi spolupracuje.
Bývalý šéf koncernu Matthias Müller sa vzdal cieľa, aby sa Volkswagen stal celosvetovým lídrom v poskytovania služieb mobility zákazníkom.
Flotila určená na spoločné krátkodobé využívania vozidiel bude pozostávať z elektroáut. V roku 2020 ju rozšíri VW aj na európske, severoamerické a ázijské metropoly.
Volkswagen chce cez zákaznícke platformy ponúkať na dočasné využívanie aj iné prostriedky ako elektrorollery či e-tretrollery. „Tým inteligentným spôsobom odľahčíme ulice miest,“ dodal Stackmann.
VW touto službou rozšíri ponuku svojej divízie Moia. Spočiatku ju bude v Nemecku rozvíjať v Hannoveri a Hamburgu.
Volkswagen prichádza s carsharingom neskoro. Na nemeckom trhu sú roky pred ním automobilky Daimler a BMW. Obaja konkurenti VW v súčasnosti spojili svoje služby v oblasti mobility. Rozvíja ich aj nemecká dráha Deutsche Bahn dcérou Flinkster. Cestujúci môžu po vystúpení z vlaku pokračovať ďalej prenajatými vozidlami, ktoré sú k dispozícii pri železničných staniciach.
VW je vo svete podielnikom mnohých požičovní dopravných prostriedkov, alebo s nimi spolupracuje.
Bývalý šéf koncernu Matthias Müller sa vzdal cieľa, aby sa Volkswagen stal celosvetovým lídrom v poskytovania služieb mobility zákazníkom.