Čokoľvek viac ako desaťpercentný podiel na čínskom trhu by bolo vzhľadom na silnú konkurenciu veľmi slušné, povedal Blume.
Autor TASR
Berlín 5. apríla (TASR) - Skupina Volkswagen (VW) si na čínskom automobilovom trhu nechce klásť utopické ciele. Vyhlásil to generálny riaditeľ koncernu Oliver Blume pre piatkové vydanie nemeckého denníka Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ). TASR o tom informuje na základe správy agentúry Reuters.
Čokoľvek viac ako desaťpercentný podiel na čínskom trhu by bolo vzhľadom na silnú konkurenciu "veľmi slušné", povedal Blume. Skupina si podľa neho zároveň uvedomuje, že v segmente elektromobilov sa v súčasnosti v Číne "nemôže udržať na vrchole tabuľky". Volkswagen zároveň verí, že jeho pozícia v ázijskej krajine sa zlepší s prispením nových modelov, ktoré plánuje uviesť na trh v najbližších rokoch, dodal šéf koncernu.
Celkový trhový podiel Volkswagenu v Číne vlani klesol na 14 % z 18 % v roku 2018, keďže domáci výrobcovia automobilov s elektrickým pohonom upevňovali svoje pozície a predaje klasických spaľovacích vozidiel zároveň pokračovali v oslabovaní.
Nemecká automobilka sa snaží rozšíriť svoj sortiment v Číne, aby prilákala najmä zákazníkov v základnom a strednom segmente elektrických vozidiel, kde sú jeho ceny v súčasnosti vyššie ako v prípade mnohých čínskych konkurentov.
Čokoľvek viac ako desaťpercentný podiel na čínskom trhu by bolo vzhľadom na silnú konkurenciu "veľmi slušné", povedal Blume. Skupina si podľa neho zároveň uvedomuje, že v segmente elektromobilov sa v súčasnosti v Číne "nemôže udržať na vrchole tabuľky". Volkswagen zároveň verí, že jeho pozícia v ázijskej krajine sa zlepší s prispením nových modelov, ktoré plánuje uviesť na trh v najbližších rokoch, dodal šéf koncernu.
Celkový trhový podiel Volkswagenu v Číne vlani klesol na 14 % z 18 % v roku 2018, keďže domáci výrobcovia automobilov s elektrickým pohonom upevňovali svoje pozície a predaje klasických spaľovacích vozidiel zároveň pokračovali v oslabovaní.
Nemecká automobilka sa snaží rozšíriť svoj sortiment v Číne, aby prilákala najmä zákazníkov v základnom a strednom segmente elektrických vozidiel, kde sú jeho ceny v súčasnosti vyššie ako v prípade mnohých čínskych konkurentov.