Kľúčovým trhom, ktorý v najväčšej miere ovplyvnil novembrové výsledky, však bola Čína.
Autor TASR
Wolfsburg 11. decembra (TASR) - Nemecká automobilka Volkswagen predala v novembri vyše 586.000 áut rovnomennej značky. Dodávky tak medziročne zvýšila takmer o 4 %. Výrazne sa jej darilo na domácom trhu, kde sa predaj zvýšil o viac než pätinu.
Spoločnosť uviedla, že v novembri predala celosvetovo 586.400 vozidiel značky VW. V porovnaní s novembrom minulého roka to znamená rast o 3,9 %.
Najvýraznejší rast zaznamenala na domácom trhu. V Nemecku predala 54.800 áut VW. V medziročnom porovnaní to predstavuje rast o 20,2 %.
Kľúčovým trhom, ktorý v najväčšej miere ovplyvnil novembrové výsledky, však bola Čína. Na najväčšom automobilovom trhu na svete predal Volkswagen 316.700 áut rovnomennej značky, čo medziročne znamená rast o 4 %.
Vzrástol aj predaj v USA, najmä vďaka zvýšenému dopytu po športovo-úžitkových vozidlách (SUV). Volkswagen predal v Spojených štátoch v novembri 29.200 áut, čo medziročne znamená rast o 9,1 %. Bol to najlepší november na americkom trhu od roku 2016. Viac než polovica predaných áut v USA boli práve SUV.
Naopak, predaj v strednej a vo východnej Európe klesol. Pokles dosiahol 2,9 %.
Za 11 mesiacov roka predala spoločnosť približne 5,663 milióna áut značky VW. V medziročnom porovnaní tak predaj klesol o 0,7 %.
Spoločnosť uviedla, že v novembri predala celosvetovo 586.400 vozidiel značky VW. V porovnaní s novembrom minulého roka to znamená rast o 3,9 %.
Najvýraznejší rast zaznamenala na domácom trhu. V Nemecku predala 54.800 áut VW. V medziročnom porovnaní to predstavuje rast o 20,2 %.
Kľúčovým trhom, ktorý v najväčšej miere ovplyvnil novembrové výsledky, však bola Čína. Na najväčšom automobilovom trhu na svete predal Volkswagen 316.700 áut rovnomennej značky, čo medziročne znamená rast o 4 %.
Vzrástol aj predaj v USA, najmä vďaka zvýšenému dopytu po športovo-úžitkových vozidlách (SUV). Volkswagen predal v Spojených štátoch v novembri 29.200 áut, čo medziročne znamená rast o 9,1 %. Bol to najlepší november na americkom trhu od roku 2016. Viac než polovica predaných áut v USA boli práve SUV.
Naopak, predaj v strednej a vo východnej Európe klesol. Pokles dosiahol 2,9 %.
Za 11 mesiacov roka predala spoločnosť približne 5,663 milióna áut značky VW. V medziročnom porovnaní tak predaj klesol o 0,7 %.