Koncern zvýšil dodávky vozidiel na trh v júli na 183.500.
Autor TASR
Mníchov 13. augusta (TASR) - Nemecký koncern BMW zvýšil odbyt svojich vozidiel vďaka novým modelom SUV. Až 46 % predaných áut bolo práve SUV. V utorok o tom informovalo vedenie automobilky. Podiel áut s hybridným pohonom však klesol.
Koncern zvýšil dodávky vozidiel na trh v júli na 183.500. Výsledok sa dosiahol vďaka rastu odbytu na čínskom trhu, ktorý vzrástol o 16 %. V Nemecku zaznamenal prírastok 28 %.
Nečakane vzrástol aj záujem o elektrický model i3, ktorý ešte donedávna stál mimo záujmu kupujúcich. V Spojených štátoch sa zvýšil záujem oň takmer o 5 %. Predaj modelu Mini na celom svete zaznamenal mierny pokles.
Odbyt vozidiel koncernu s modelmi Mini a Rolls-Royce v tomto roku vzrástol o 0,9 % na vyše 1,4 milióna. Predaj modelu SUV v júli vzrástol automobilke BMW o vyše 25 %. Z tohto modelového radu príde na trh v novembri ešte X6.
Väčšinu vozidiel SUV vyrába bavorská automobilka v americkom závode v Spartanburgu. Podľa vedenia firmy by mal byť predaj jej áut v tomto roku mierne vyšší než vlani.
Koncern zvýšil dodávky vozidiel na trh v júli na 183.500. Výsledok sa dosiahol vďaka rastu odbytu na čínskom trhu, ktorý vzrástol o 16 %. V Nemecku zaznamenal prírastok 28 %.
Nečakane vzrástol aj záujem o elektrický model i3, ktorý ešte donedávna stál mimo záujmu kupujúcich. V Spojených štátoch sa zvýšil záujem oň takmer o 5 %. Predaj modelu Mini na celom svete zaznamenal mierny pokles.
Odbyt vozidiel koncernu s modelmi Mini a Rolls-Royce v tomto roku vzrástol o 0,9 % na vyše 1,4 milióna. Predaj modelu SUV v júli vzrástol automobilke BMW o vyše 25 %. Z tohto modelového radu príde na trh v novembri ešte X6.
Väčšinu vozidiel SUV vyrába bavorská automobilka v americkom závode v Spartanburgu. Podľa vedenia firmy by mal byť predaj jej áut v tomto roku mierne vyšší než vlani.