Vlani predal Volkswagen v rámci rovnomennej značky celosvetovo 6,24 milióna vozidiel. V porovnaní s predchádzajúcim rokom to predstavuje rast o 0,2 %.
Autor TASR
Šanghaj 15. apríla (TASR) - Nemecká automobilka Volkswagen očakáva, že celosvetový predaj áut v rámci jej rovnomennej značky dosiahne úroveň z minulého roka, napriek tomu, že predaj áut v Číne v 1. kvartáli výrazne klesol. Uviedol to Jürgen Stackmann zodpovedný za predaj a marketing značky VW.
"Očakávame, že predaj na čínskom trhu by mal dosiahnuť zhruba minuloročnú úroveň. Aj v celosvetovom meradle predpokladáme predaj na rovnakej úrovni ako v minulom roku a nevylučujeme ani to, že by sme mohli zaznamenať určitý rast," povedal Stackmann novinárom na okraj autosalónu v Šanghaji.
Vlani predal Volkswagen v rámci rovnomennej značky celosvetovo 6,24 milióna vozidiel. V porovnaní s predchádzajúcim rokom to predstavuje rast o 0,2 %.
Predaj áut v Číne klesol v 1. štvrťroku medziročne o vyše 11 %. Stackmann, podobne ako viacerí ekonómovia, však očakáva, že nové stimuly zo strany čínskej vlády by mohli v 2. polovici roka podporiť dopyt a udržať značku VW na zhruba rovnakej úrovni predaja ako v minulom roku.
"Očakávame, že predaj na čínskom trhu by mal dosiahnuť zhruba minuloročnú úroveň. Aj v celosvetovom meradle predpokladáme predaj na rovnakej úrovni ako v minulom roku a nevylučujeme ani to, že by sme mohli zaznamenať určitý rast," povedal Stackmann novinárom na okraj autosalónu v Šanghaji.
Vlani predal Volkswagen v rámci rovnomennej značky celosvetovo 6,24 milióna vozidiel. V porovnaní s predchádzajúcim rokom to predstavuje rast o 0,2 %.
Predaj áut v Číne klesol v 1. štvrťroku medziročne o vyše 11 %. Stackmann, podobne ako viacerí ekonómovia, však očakáva, že nové stimuly zo strany čínskej vlády by mohli v 2. polovici roka podporiť dopyt a udržať značku VW na zhruba rovnakej úrovni predaja ako v minulom roku.