Výrazne sa zvýšili tržby z on-line predaja, kde rast dosiahol viac než 70 %.
Autor TASR
Berlín 28. apríla (TASR) - Nemecká spoločnosť Beiersdorf, známa výrobou kozmetiky Nivea, oznámila za prvé tri mesiace rast tržieb o viac než 6 %, pričom objem tržieb sa vrátil na predkrízovú úroveň. Výsledky podporila najmä divízia spotrebného tovaru.
Spoločnosť v stredu informovala, že tržby za 1. kvartál dosiahli 1,9 miliardy eur. Na organickej báze to predstavuje rast o 6,3 %. Beiersdorf sa tak dostal na úroveň spred nástupu pandémie. Výrazne sa zvýšili tržby z on-line predaja, kde rast dosiahol viac než 70 %.
Tržby výrazne podporila divízia spotrebného tovaru, ktorej súčasťou je aj značka Nivea. Tentoraz ich však najviac potiahol zvýšený dopyt po značkách kozmetiky Eucerin a La Prairie. Táto divízia zaznamenala tržby na úrovni 1,5 miliardy eur, čo predstavuje rast o 2,7 %.
Spoločnosť v stredu informovala, že tržby za 1. kvartál dosiahli 1,9 miliardy eur. Na organickej báze to predstavuje rast o 6,3 %. Beiersdorf sa tak dostal na úroveň spred nástupu pandémie. Výrazne sa zvýšili tržby z on-line predaja, kde rast dosiahol viac než 70 %.
Tržby výrazne podporila divízia spotrebného tovaru, ktorej súčasťou je aj značka Nivea. Tentoraz ich však najviac potiahol zvýšený dopyt po značkách kozmetiky Eucerin a La Prairie. Táto divízia zaznamenala tržby na úrovni 1,5 miliardy eur, čo predstavuje rast o 2,7 %.