Aj divízia self-care, ktorá zahrnuje lieky Tylenol a Benadryl a je najväčším segmentom firmy Kenvue, evidovala pokles tržieb. Klesli o 1,6 % na 1,64 miliardy USD.
Autor TASR
Skillman 7. augusta (TASR) - Spoločnosť Kenvue, známa výrobou produktov v oblasti spotrebiteľského zdravia, oznámila za 2. štvrťrok tržby aj zisk, ktoré prekonali očakávania trhov. Výrazne k tomu prispeli lepšie než predpokladané tržby v divízii základných zdravotných produktov, ktorá predáva výrobky značiek Band-Aid, Carefree či Listerine. Informovala o tom agentúra Reuters.
Spoločnosť tento týždeň uviedla, že celkové tržby za 2. kvartál dosiahli 4 miliardy USD (3,66 miliardy eur). Prekonala tak očakávania analytikov, ktorí počítali s tržbami na úrovni 3,94 miliardy USD.
Odhady analytikov prekonal aj zisk upravený o jednorazové položky. Tento zisk dosiahol na akciu 32 centov, zatiaľ čo analytici počítali s tým, že zaznamená 28 centov/akcia.
Výsledky podporila najmä divízia základných zdravotných produktov, kde tržby dosiahli 1,26 miliardy USD. Medziročne to znamená rast o takmer 5 %. Aj v tomto prípade prekonala firma Kenvue odhady analytikov, ktorí očakávali tržby divízie na úrovni 1,24 miliardy USD.
Na druhej strane, divízia starostlivosti o pleť, ktorá predáva výrobky značiek ako Neutrogena a Clean & Clear, vykázala najhoršie výsledky spomedzi jednotlivých divízií. Jej tržby dosiahli 1,10 miliardy USD, čo medziročne predstavuje pokles takmer o 4 %. Výsledky zároveň zaostali za odhadmi analytikov. Tí predpokladali tržby na úrovni 1,16 miliardy USD.
Aj divízia self-care, ktorá zahrnuje lieky Tylenol a Benadryl a je najväčším segmentom firmy Kenvue, evidovala pokles tržieb. Klesli o 1,6 % na 1,64 miliardy USD. Prekonala však očakávania analytikov, ktorí počítali s tržbami divízie 1,60 miliardy USD.
(1 EUR = 1,0922 USD)
Spoločnosť tento týždeň uviedla, že celkové tržby za 2. kvartál dosiahli 4 miliardy USD (3,66 miliardy eur). Prekonala tak očakávania analytikov, ktorí počítali s tržbami na úrovni 3,94 miliardy USD.
Odhady analytikov prekonal aj zisk upravený o jednorazové položky. Tento zisk dosiahol na akciu 32 centov, zatiaľ čo analytici počítali s tým, že zaznamená 28 centov/akcia.
Výsledky podporila najmä divízia základných zdravotných produktov, kde tržby dosiahli 1,26 miliardy USD. Medziročne to znamená rast o takmer 5 %. Aj v tomto prípade prekonala firma Kenvue odhady analytikov, ktorí očakávali tržby divízie na úrovni 1,24 miliardy USD.
Na druhej strane, divízia starostlivosti o pleť, ktorá predáva výrobky značiek ako Neutrogena a Clean & Clear, vykázala najhoršie výsledky spomedzi jednotlivých divízií. Jej tržby dosiahli 1,10 miliardy USD, čo medziročne predstavuje pokles takmer o 4 %. Výsledky zároveň zaostali za odhadmi analytikov. Tí predpokladali tržby na úrovni 1,16 miliardy USD.
Aj divízia self-care, ktorá zahrnuje lieky Tylenol a Benadryl a je najväčším segmentom firmy Kenvue, evidovala pokles tržieb. Klesli o 1,6 % na 1,64 miliardy USD. Prekonala však očakávania analytikov, ktorí počítali s tržbami divízie 1,60 miliardy USD.
(1 EUR = 1,0922 USD)