Spoločnosť McCarter ako slovenský výrobca ovocných štiav Rio sa do projektu KZNR zapojila už minulý rok.
Autor TASR
Bratislava 1. mája (TASR) – Slovenskí výrobcovia sa podľa prezidenta Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) SR Pavla Konštiaka zatiaľ nevedia zjednotiť na jednoznačnom označovaní slovenských výrobkov, napríklad slovenským dvojkrížom.
"Každý výrobok má totiž svoj obal, ktorý sa používa už vo výrobe. To znamená, že výrobca musí označiť slovenský výrobok nejakým takým piktogramom, ktorý každý občan pochopí," ozrejmil Konštiak význam slovenského označenia v projekte Kvalita z našich regiónov (KZNR), ktorý v tomto roku pokračuje už svojím 2. ročníkom.
"Vzhľadom na výsledky z minulého roka sme sa rozhodli vstúpiť do projektu Kvalita z našich regiónov aj tento rok. Nezabúdame na našu vlastnú históriu, ktorá má už vyše 180 rokov, a na našu vlastnú značku Harmony. Samozrejme, že nám záleží na tom, aby sme slovenskú značku predávali na Slovensku ešte veľa, veľa rokov. Veríme, že Slováci budú naďalej kupovať slovenské výrobky," konštatovala vedúca oddelenia marketingu spoločnosti SHP Harmanec Drahuša Kováčiková.
"Spoločnosť McCarter ako slovenský výrobca ovocných štiav Rio sa do projektu KZNR zapojila už minulý rok. Ak to zhodnotíme z dlhodobého hľadiska, tak sme si na trhu nielen udržali pozíciu lídra, ale podiel na trhu sa nám aj zvýšil. Odhadli sme, že aj pri ťažkej situácii na slovenskom potravinárskom trhu nám predaj narástol približne o 20 až 25 %. Môžem teda potvrdiť, že slovenský spotrebiteľ reaguje na slovenské výrobky," poznamenal predseda predstavenstva spoločnosti McCarter Milan Pašmík.
"Zámery, ktorý projekt KZNR má, hodnotíme na výbornú. Urobíme všetko preto, aby sa to odrazilo aj na našich obchodných výsledkoch, ako aj na imidži našich značiek v očiach spotrebiteľa," dodala senior produktová manažérka spoločnosti Slovenské pramene a žriedla (SPaŽ) Monika Mišíková. Jej kolegyňa z firmy obchodná manažérka Svetlana Miklánková potvrdila, že od projektu Kvalita z našich regiónov očakáva taktiež zviditeľnenie výrobkov ich spoločnosti.
"Každý výrobok má totiž svoj obal, ktorý sa používa už vo výrobe. To znamená, že výrobca musí označiť slovenský výrobok nejakým takým piktogramom, ktorý každý občan pochopí," ozrejmil Konštiak význam slovenského označenia v projekte Kvalita z našich regiónov (KZNR), ktorý v tomto roku pokračuje už svojím 2. ročníkom.
"Vzhľadom na výsledky z minulého roka sme sa rozhodli vstúpiť do projektu Kvalita z našich regiónov aj tento rok. Nezabúdame na našu vlastnú históriu, ktorá má už vyše 180 rokov, a na našu vlastnú značku Harmony. Samozrejme, že nám záleží na tom, aby sme slovenskú značku predávali na Slovensku ešte veľa, veľa rokov. Veríme, že Slováci budú naďalej kupovať slovenské výrobky," konštatovala vedúca oddelenia marketingu spoločnosti SHP Harmanec Drahuša Kováčiková.
"Spoločnosť McCarter ako slovenský výrobca ovocných štiav Rio sa do projektu KZNR zapojila už minulý rok. Ak to zhodnotíme z dlhodobého hľadiska, tak sme si na trhu nielen udržali pozíciu lídra, ale podiel na trhu sa nám aj zvýšil. Odhadli sme, že aj pri ťažkej situácii na slovenskom potravinárskom trhu nám predaj narástol približne o 20 až 25 %. Môžem teda potvrdiť, že slovenský spotrebiteľ reaguje na slovenské výrobky," poznamenal predseda predstavenstva spoločnosti McCarter Milan Pašmík.
"Zámery, ktorý projekt KZNR má, hodnotíme na výbornú. Urobíme všetko preto, aby sa to odrazilo aj na našich obchodných výsledkoch, ako aj na imidži našich značiek v očiach spotrebiteľa," dodala senior produktová manažérka spoločnosti Slovenské pramene a žriedla (SPaŽ) Monika Mišíková. Jej kolegyňa z firmy obchodná manažérka Svetlana Miklánková potvrdila, že od projektu Kvalita z našich regiónov očakáva taktiež zviditeľnenie výrobkov ich spoločnosti.