Čistý zisk za tri mesiace od apríla do júna dosiahol 49 miliónov eur po strate takmer 96 miliónov eur v rovnakom období pred rokom.
Autor TASR
Herzogenaurach 29. júla (TASR) - Výsledky nemeckého výrobcu športových potrieb Puma sa v 2. kvartáli výrazne zlepšili. Vďačí za to predovšetkým prudkému nárastu dopytu.
Čistý zisk za tri mesiace od apríla do júna dosiahol 49 miliónov eur po strate takmer 96 miliónov eur v rovnakom období pred rokom. Tržby stúpli o viac než 90 % približne na 1,6 miliardy eur. Motorom rastu bol vysoký dopyt v Severnej Amerike, výrazne sa však zotavil aj dopyt v Európe.
Čistý zisk za tri mesiace od apríla do júna dosiahol 49 miliónov eur po strate takmer 96 miliónov eur v rovnakom období pred rokom. Tržby stúpli o viac než 90 % približne na 1,6 miliardy eur. Motorom rastu bol vysoký dopyt v Severnej Amerike, výrazne sa však zotavil aj dopyt v Európe.