Yahoo má v súčasnosti viac než 800 miliónov užívateľov mesačne.
Autor TASR
San Francisco 16. októbra (TASR) - Tržby aj zisk Yahoo v 3. štvrťroku 2013 klesli. Dôvodom je 7-% zníženie cien reklám, ktoré sú zdrojom príjmov spoločnosti. Informovala o tom agentúra AP.
Internetový koncern, ktorý sa nachádza v kríze, zarobil za trojmesačné obdobie od júla do konca septembra 297 miliónov USD (220,1 milióna eur) oproti 3,16 miliardy USD v rovnakom období vlani. Zisk spoločnosti vtedy nafúkol príjem vo výške 2,8 miliardy USD z predaja podielu v čínskej firme Alibaba. Tržby klesli na 1,081 miliardy USD z 1,089 miliardy USD.
"Som veľmi spokojná s naším výkonom, predovšetkým s tým, že sme pokračovali v investovaní a posilňovaní našich kľúčových aktivít," uviedla šéfka Yahoo Marissa Mayerová. Dodala, že Yahoo má v súčasnosti viac než 800 miliónov užívateľov mesačne, čo znamená, že odkedy Mayerová nastúpila do čela spoločnosti pred 15 mesiacmi, ich počet sa zvýšil o 20 %.
Internetový koncern, ktorý sa nachádza v kríze, zarobil za trojmesačné obdobie od júla do konca septembra 297 miliónov USD (220,1 milióna eur) oproti 3,16 miliardy USD v rovnakom období vlani. Zisk spoločnosti vtedy nafúkol príjem vo výške 2,8 miliardy USD z predaja podielu v čínskej firme Alibaba. Tržby klesli na 1,081 miliardy USD z 1,089 miliardy USD.
"Som veľmi spokojná s naším výkonom, predovšetkým s tým, že sme pokračovali v investovaní a posilňovaní našich kľúčových aktivít," uviedla šéfka Yahoo Marissa Mayerová. Dodala, že Yahoo má v súčasnosti viac než 800 miliónov užívateľov mesačne, čo znamená, že odkedy Mayerová nastúpila do čela spoločnosti pred 15 mesiacmi, ich počet sa zvýšil o 20 %.