Celkové tržby Yahoo v 2. kvartáli po odpočítaní poplatkov partnerským internetovým stránkam stagnovali na úrovni 1,04 miliardy USD.
Autor TASR
San Francisco 22. júla (TASR) - Americká internetová spoločnosť Yahoo zaznamenala v 2. štvrťroku 2015 čistú stratu. Dôvodom boli vyššie náklady na provízie z reklamy pre partnerov, kompenzácie za zamestnanecké akcie aj náklady na akvizície. Informovali o tom agentúry AP a DPA.
Presnejšie, Yahoo vykázal za tri mesiace do konca júna čistú stratu 22 miliónov USD (20,24 milióna eur), zatiaľ čo v rovnakom období vlani dosiahol zisk 269,7 milióna USD.
Ale bez jednorazových položiek by mal Yahoo v 2. kvartáli zisk 16 centov na akciu. Ani tento výsledok však nesplnil očakávania analytikov, ktorí predpovedali spoločnosti zisk v priemere 18 centov/akcia.
Celkové tržby Yahoo v 2. kvartáli po odpočítaní poplatkov partnerským internetovým stránkam stagnovali na úrovni 1,04 miliardy USD.
(1 EUR = 1,0867 USD)
Presnejšie, Yahoo vykázal za tri mesiace do konca júna čistú stratu 22 miliónov USD (20,24 milióna eur), zatiaľ čo v rovnakom období vlani dosiahol zisk 269,7 milióna USD.
Ale bez jednorazových položiek by mal Yahoo v 2. kvartáli zisk 16 centov na akciu. Ani tento výsledok však nesplnil očakávania analytikov, ktorí predpovedali spoločnosti zisk v priemere 18 centov/akcia.
Celkové tržby Yahoo v 2. kvartáli po odpočítaní poplatkov partnerským internetovým stránkam stagnovali na úrovni 1,04 miliardy USD.
(1 EUR = 1,0867 USD)