Dôvodom je podstatné zvýšenie nákupných cien za suroviny, najmä za ropu a niektoré drahé kovy.
Autor TASR
Düsseldorf 8. júla (TASR) - Zákazníci nemeckého koncernu Henkel, ktorý vyrába známe značky ako Persil, Loctite či Schwarzkopf, sa musia pripraviť na vyššie ceny.
"Počítame s celkovo vyššími cenami, predovšetkým však v oblasti lepidiel," povedal šéf Henkelu Hans Van Bylen pre Rheinische Post. Dôvodom je podstatné zvýšenie nákupných cien za suroviny, najmä za ropu a niektoré drahé kovy.
Lepidlá prispievajú polovicou k obratu koncernu a naposledy táto oblasť profitovala z vysokého dopytu elektronického priemyslu, ktorý používa lepidlá pri výrobe tabletov, smartfónov alebo televízorov.
Van Bylen uviedol, že Henkel ukončil zrýchlený predaj Persilu cez Amazon. Namiesto toho sa sústredí na predaj pracích prostriedkov cez obchodných partnerov systémom predplatného. "Vidíme, že spotrebitelia by uprednostnili nákup produktov Persil alebo Somat skôr formou predplatného."
Vlastné online obchody Henkelu však Van Bylen odmieta. Podľa neho je efektívnejšie predávať viaceré produkty cez obchodníkov. "Individuálny predaj našich produktov by bol pre nás príliš nákladný a drahý," dodal šéf Henkelu.
"Počítame s celkovo vyššími cenami, predovšetkým však v oblasti lepidiel," povedal šéf Henkelu Hans Van Bylen pre Rheinische Post. Dôvodom je podstatné zvýšenie nákupných cien za suroviny, najmä za ropu a niektoré drahé kovy.
Lepidlá prispievajú polovicou k obratu koncernu a naposledy táto oblasť profitovala z vysokého dopytu elektronického priemyslu, ktorý používa lepidlá pri výrobe tabletov, smartfónov alebo televízorov.
Van Bylen uviedol, že Henkel ukončil zrýchlený predaj Persilu cez Amazon. Namiesto toho sa sústredí na predaj pracích prostriedkov cez obchodných partnerov systémom predplatného. "Vidíme, že spotrebitelia by uprednostnili nákup produktov Persil alebo Somat skôr formou predplatného."
Vlastné online obchody Henkelu však Van Bylen odmieta. Podľa neho je efektívnejšie predávať viaceré produkty cez obchodníkov. "Individuálny predaj našich produktov by bol pre nás príliš nákladný a drahý," dodal šéf Henkelu.