Výhodou telefonického oslovenia klientov je podľa manažéra jeho adresnosť a možnosť relatívne v krátkom čase flexibilne reagovať na obchodné potreby klienta.
Autor TASR
Bratislava 23. júla (TASR) - S viac ako 15.000 klientmi denne komunikuje spoločnosť eCall Slovakia, ktorá podniká v oblasti podpory podnikateľských aktivít svojich obchodných partnerov. Rozsah poskytovaných služieb ako uplatňovanie moderných telekomunikačných technológií radí firmu na popredné miesto na Slovensku.
Ako povedal pre TASR generálny manažér spoločnosti Ľuboš Pajerský, dnes sa moderný obchod nezaobíde bez progresívnych postupov, akým je napríklad aktívny a pasívny telemarketing, SMS marketing a podobne. Call centrum podľa jeho slov umožní zrealizovať obchodný hovor akékoľvek typu s veľkým množstvom bývalých, súčasných i potenciálnych zákazníkov v reálnom čase.
V rámci jedného mesiaca centrum pravidelne komunikuje s viac ako 100.000 zákazníkmi. Výhodou telefonického oslovenia klientov je podľa manažéra jeho adresnosť a možnosť relatívne v krátkom čase flexibilne reagovať na obchodné potreby klienta. Pri rôznych projektoch v závislosti od typu kampane a produktu sa úspešnosť predaja pohybuje od 6 do 25 % z dovolanej kontaktnej databázy.
Obľúbený a často využívaný je telefonický prieskum verejnej mienky, ktorý sa dnes používa ako nástroj získavania informácií a názorov na aktuálnu situáciu a danú problematiku. Okrem iného to pomôže pri príprave a plánovaní budúcich marketingových aktivít.
Spoločnosť eCall Slovakia je držiteľkou licencie a je zapísaná v zozname Samostatný finančný agent (SFA) vedený v Národnej banke Slovenska. Na základe tejto licencie poskytuje svoje služby väčšine slovenských bánk a poisťovní.
Ako povedal pre TASR generálny manažér spoločnosti Ľuboš Pajerský, dnes sa moderný obchod nezaobíde bez progresívnych postupov, akým je napríklad aktívny a pasívny telemarketing, SMS marketing a podobne. Call centrum podľa jeho slov umožní zrealizovať obchodný hovor akékoľvek typu s veľkým množstvom bývalých, súčasných i potenciálnych zákazníkov v reálnom čase.
V rámci jedného mesiaca centrum pravidelne komunikuje s viac ako 100.000 zákazníkmi. Výhodou telefonického oslovenia klientov je podľa manažéra jeho adresnosť a možnosť relatívne v krátkom čase flexibilne reagovať na obchodné potreby klienta. Pri rôznych projektoch v závislosti od typu kampane a produktu sa úspešnosť predaja pohybuje od 6 do 25 % z dovolanej kontaktnej databázy.
Obľúbený a často využívaný je telefonický prieskum verejnej mienky, ktorý sa dnes používa ako nástroj získavania informácií a názorov na aktuálnu situáciu a danú problematiku. Okrem iného to pomôže pri príprave a plánovaní budúcich marketingových aktivít.
Spoločnosť eCall Slovakia je držiteľkou licencie a je zapísaná v zozname Samostatný finančný agent (SFA) vedený v Národnej banke Slovenska. Na základe tejto licencie poskytuje svoje služby väčšine slovenských bánk a poisťovní.