Slovenská spoločnosť M-MARKET, a.s. na valnom zhromaždení schválila stratégiu v súlade s princípmi a agendou ESG (Environmental, Social and Governance). Stratégia ESG sa dotýka všetkých spoločnosti patriacich pod investičný holding.
Autor WEBMAGAZIN.sk-OTS
Lučenec 3. februára (OTS) - ESG zahŕňa širokú agendu v troch oblastiach: životné prostredie (Environmental), sociálna zodpovednosť (Social) a riadenie (Governance). Okrem minimalizácie uhlíkovej stopy do agendy patrí aj znižovanie spotreby surovín a zdrojov, ochrana prírody a biodiverzity či rozvoj odolnosti firmy. ESG sa zameriava aj na udržateľné vzťahy spoločnosti so zamestnancami, dodávateľmi a zákazníkmi.
V októbri 2021 predstavenstvo akciovej spoločnosti M-MARKET pripravilo dokument „ESG stratégia spoločnosti M-MARKET a.s.“. Stratégia ESG sa vzťahuje na všetky firmy a projekty patriace pod holding. „Stratégiu ESG vnímame ako určujúci faktor etického statusu našej spoločnosti. Trh vyžaduje presvedčivý dôkaz o tom, že spoločnosť má udržateľný ekonomický model,“ uvádza sa okrem iného vo vyhlásení predstavenstva M-MARKET, a.s.
„Udalosti v roku 2020 boli katalyzátorom mnohých environmentálnych a sociálnych zmien. Lokálni aj nadnárodní investori zdôrazňujú, že ich prioritou je udržateľné investovanie, ktoré má pozitívny vplyv na spoločnosť a planétu. Jednohlasné prijatie ESG stratégie valnou hromadou M-MARKET, a.s. nie je len reakciou na spomínané zmeny a priority. Ide predovšetkým o rámcovanie množstva aktivít, ktoré už dlhodobo realizujeme so zreteľom na zelenú a udržateľnú budúcnosť. Teda o uchopenie terajších i budúcich aktivít v zmysle medzinárodne uznávaných ESG schém,“ spresnil predseda predstavenstva a prezident slovenskej spoločnosti M-MARKET, a.s. Marian Šufliarsky.
Prijatie ESG stratégie súvisí tiež s viacerými novinkami v holdingu. Okrem investícií do inovatívnych startupov a ďalších nákupných centier, M-MARKET, a.s. zahájila v minulom roku tiež rebranding a štrukturálne zmeny.
M-MARKET, a.s. je významnou slovenskou investičnou spoločnosťou sídliacou v Lučenci. Charakter jej pôsobenia na trhu je od roku 1997 koncentrovaný najmä v prenájme nehnuteľností, developerských činnostiach, správe a tiež facility managemente. Od roku 2012 spoločnosť M-Market začala prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Prometheus Capital a.s. pôsobiť aj na trhu private equity.
V októbri 2021 predstavenstvo akciovej spoločnosti M-MARKET pripravilo dokument „ESG stratégia spoločnosti M-MARKET a.s.“. Stratégia ESG sa vzťahuje na všetky firmy a projekty patriace pod holding. „Stratégiu ESG vnímame ako určujúci faktor etického statusu našej spoločnosti. Trh vyžaduje presvedčivý dôkaz o tom, že spoločnosť má udržateľný ekonomický model,“ uvádza sa okrem iného vo vyhlásení predstavenstva M-MARKET, a.s.
„Udalosti v roku 2020 boli katalyzátorom mnohých environmentálnych a sociálnych zmien. Lokálni aj nadnárodní investori zdôrazňujú, že ich prioritou je udržateľné investovanie, ktoré má pozitívny vplyv na spoločnosť a planétu. Jednohlasné prijatie ESG stratégie valnou hromadou M-MARKET, a.s. nie je len reakciou na spomínané zmeny a priority. Ide predovšetkým o rámcovanie množstva aktivít, ktoré už dlhodobo realizujeme so zreteľom na zelenú a udržateľnú budúcnosť. Teda o uchopenie terajších i budúcich aktivít v zmysle medzinárodne uznávaných ESG schém,“ spresnil predseda predstavenstva a prezident slovenskej spoločnosti M-MARKET, a.s. Marian Šufliarsky.
Prijatie ESG stratégie súvisí tiež s viacerými novinkami v holdingu. Okrem investícií do inovatívnych startupov a ďalších nákupných centier, M-MARKET, a.s. zahájila v minulom roku tiež rebranding a štrukturálne zmeny.
M-MARKET, a.s. je významnou slovenskou investičnou spoločnosťou sídliacou v Lučenci. Charakter jej pôsobenia na trhu je od roku 1997 koncentrovaný najmä v prenájme nehnuteľností, developerských činnostiach, správe a tiež facility managemente. Od roku 2012 spoločnosť M-Market začala prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Prometheus Capital a.s. pôsobiť aj na trhu private equity.