Slovenská pošta odporúča klientom pred návštevou pošty preveriť si aktuálne platné otváracie hodiny pôšt, ako aj platné hygienické pravidlá na webovej stránke www.posta.sk.
Autor TASR
Bratislava 5. januára (TASR) – Zhoršujúci sa stav pandémie koronavírusu komplikuje prevádzku Slovenskej pošty. Informovala o tom vedúca odboru komunikácie a marketingu SP Jana Lukáčová.
Spresnila, že Slovenská pošta, a. s., v posledných dňoch zaznamenáva nárast počtu zamestnancov, ktorí sú pozitívne testovaní na ochorenie COVID-19, alebo ktorí musia zostať v izolácii. Táto skutočnosť ovplyvňuje aj prevádzku pôšt a logistiku Slovenskej pošty, čo sa môže prejaviť v obmedzeniach otváracích hodín pre verejnosť, ako aj pri lehotách doručovania zásielok.
Slovenská pošta podľa Lukáčovej prosí občanov – klientov – o pochopenie a trpezlivosť a zároveň ich uisťuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko pre to, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejší priebeh prevádzky.
Upozornila, že personálne obmedzenia zapríčinené pandemickou situáciou sa dotýkajú aj Zákazníckeho centra (infolinka 0850 122 413), čo si vyžiadalo obmedzenie fungovania infolinky. Zákaznícke centrum je v súčasnosti dostupné v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00.
Slovenská pošta opäť upozorňuje na nutnosť dodržiavať hygienické opatrenia pri návštevách pošty: klienti musia mať dokonale zakrytý nos aj ústa a pred vstupom do priestorov pošty sú povinní dezinfikovať si ruky. Slovenská pošta žiada o pochopenie nutnosti hygienicko-dezinfekčných prestávok počas dňa.
Pošta podľa Lukáčovej tiež upozorňuje, že niektoré pravidlá sa môžu regionálne líšiť v závislosti od rozhodnutí Úradu verejného zdravotníctva SR alebo regionálneho ÚVZ (napríklad prípustná kapacita klientov v priestoroch pôšt).
Slovenská pošta, a. s., podľa nej odporúča klientom pred návštevou pošty preveriť si aktuálne platné otváracie hodiny pôšt, ako aj platné hygienické pravidlá na webovej stránke www.posta.sk.
Spresnila, že Slovenská pošta, a. s., v posledných dňoch zaznamenáva nárast počtu zamestnancov, ktorí sú pozitívne testovaní na ochorenie COVID-19, alebo ktorí musia zostať v izolácii. Táto skutočnosť ovplyvňuje aj prevádzku pôšt a logistiku Slovenskej pošty, čo sa môže prejaviť v obmedzeniach otváracích hodín pre verejnosť, ako aj pri lehotách doručovania zásielok.
Slovenská pošta podľa Lukáčovej prosí občanov – klientov – o pochopenie a trpezlivosť a zároveň ich uisťuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko pre to, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejší priebeh prevádzky.
Upozornila, že personálne obmedzenia zapríčinené pandemickou situáciou sa dotýkajú aj Zákazníckeho centra (infolinka 0850 122 413), čo si vyžiadalo obmedzenie fungovania infolinky. Zákaznícke centrum je v súčasnosti dostupné v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00.
Slovenská pošta opäť upozorňuje na nutnosť dodržiavať hygienické opatrenia pri návštevách pošty: klienti musia mať dokonale zakrytý nos aj ústa a pred vstupom do priestorov pošty sú povinní dezinfikovať si ruky. Slovenská pošta žiada o pochopenie nutnosti hygienicko-dezinfekčných prestávok počas dňa.
Pošta podľa Lukáčovej tiež upozorňuje, že niektoré pravidlá sa môžu regionálne líšiť v závislosti od rozhodnutí Úradu verejného zdravotníctva SR alebo regionálneho ÚVZ (napríklad prípustná kapacita klientov v priestoroch pôšt).
Slovenská pošta, a. s., podľa nej odporúča klientom pred návštevou pošty preveriť si aktuálne platné otváracie hodiny pôšt, ako aj platné hygienické pravidlá na webovej stránke www.posta.sk.