Čistý zisk druhého najväčšieho pivovaru na svete v období január - september 2019 stúpol na 1,67 miliardy eur z 1,60 miliardy eur v rovnakom období vlani.
Autor TASR
Amsterdam 23. októbra (TASR) – Holandská pivovarnícka skupina Heineken v stredu oznámila, že za prvých deväť mesiacov roka sa jej zisk aj objem predaného piva zvýšili.
Čistý zisk druhého najväčšieho pivovaru na svete v období január - september 2019 stúpol na 1,67 miliardy eur z 1,60 miliardy eur v rovnakom období vlani.
Konsolidovaný objem predaného piva holandskej skupiny, ktorá vlastní aj značky Sol, Birra Moretti, v sledovanom období vzrástol o 2,9 % na 180,3 milióna hektolitrov. A tzv. organický predaj sa zvýšil o 2,8 %.
V samotnom 3. kvartáli stúpol predaj piva o 2,6 % na 64,2 milióna hektolitrov, keďže dvojciferný rast v ázijsko-pacifickom regióne vykompenzoval pokles odbytu v oboch Amerikách, uviedol Heineken.
Pri pohľade do budúcnosti spoločnosť očakáva organický rast prevádzkového zisku za rok 2019 približne o 4 %.
Čistý zisk druhého najväčšieho pivovaru na svete v období január - september 2019 stúpol na 1,67 miliardy eur z 1,60 miliardy eur v rovnakom období vlani.
Konsolidovaný objem predaného piva holandskej skupiny, ktorá vlastní aj značky Sol, Birra Moretti, v sledovanom období vzrástol o 2,9 % na 180,3 milióna hektolitrov. A tzv. organický predaj sa zvýšil o 2,8 %.
V samotnom 3. kvartáli stúpol predaj piva o 2,6 % na 64,2 milióna hektolitrov, keďže dvojciferný rast v ázijsko-pacifickom regióne vykompenzoval pokles odbytu v oboch Amerikách, uviedol Heineken.
Pri pohľade do budúcnosti spoločnosť očakáva organický rast prevádzkového zisku za rok 2019 približne o 4 %.