Juhokórejská automobilka uviedla, že príčinou zníženia v Číne bol prudký nárast predaja lokálnych výrobcov lacných áut.
Autor TASR
Soul 23. júla (TASR) - Zisk Hyundai Motor v 2. kvartáli klesol o 24 %. Dôvodom bolo zníženie predaja v Číne a oslabenie aj na ďalších trhoch. Informovala o tom agentúra AP.
Čistý zisk za tri mesiace od apríla do júna dosiahol 1,79 bilióna KRW (1,42 miliardy eur). Tržby takmer stagnovali na úrovni 22,8 bilióna KRW a prevádzkový zisk klesol o 16 % na 1,75 bilióna KRW.
Juhokórejská automobilka uviedla, že príčinou zníženia v Číne bol prudký nárast predaja lokálnych výrobcov lacných áut. Ďalším negatívnym faktorom bolo oslabenie eura, ruského rubľa a brazílskeho realu, ktoré znížilo dopyt po zahraničných autách v príslušných krajinách.
Hyundai v uplynulom štvrťroku po celom svete predal 2,42 milióna vozidiel. Koncern ďalej uviedol, že plánuje uviesť na trh nové modely a zvýšiť produkciu športovo-úžitkových vozidiel (SUV).
(1 EUR = 1257,50 KRW)
Čistý zisk za tri mesiace od apríla do júna dosiahol 1,79 bilióna KRW (1,42 miliardy eur). Tržby takmer stagnovali na úrovni 22,8 bilióna KRW a prevádzkový zisk klesol o 16 % na 1,75 bilióna KRW.
Juhokórejská automobilka uviedla, že príčinou zníženia v Číne bol prudký nárast predaja lokálnych výrobcov lacných áut. Ďalším negatívnym faktorom bolo oslabenie eura, ruského rubľa a brazílskeho realu, ktoré znížilo dopyt po zahraničných autách v príslušných krajinách.
Hyundai v uplynulom štvrťroku po celom svete predal 2,42 milióna vozidiel. Koncern ďalej uviedol, že plánuje uviesť na trh nové modely a zvýšiť produkciu športovo-úžitkových vozidiel (SUV).
(1 EUR = 1257,50 KRW)