Výsledky podporil najmä ázijsko-tichomorský región, kde firma zvýšila tržby o viac než desatinu.
Autor TASR
Bern 18. mája (TASR) - Švajčiarsky výrobca luxusného tovaru Richemont zaznamenal za minulý obchodný rok mierny rast zisku. Výsledky podporil najmä ázijsko-tichomorský región, kde firma zvýšila tržby o viac než desatinu.
Čistý zisk spoločnosti, ktorá vlastní značky ako Cartier, Montblanc, Dunhill, Chloé či IWC, dosiahol za obchodný rok 2017/2018, čo znamená od apríla do konca marca, 1,22 miliardy eur. Za predchádzajúci obchodný rok dosiahla spoločnosť čistý zisk 1,21 miliardy eur. Prevádzkový zisk predstavoval 1,84 miliardy eur.
Pod mierne zvýšenie zisku sa podpísal rast tržieb. Tie dosiahli 10,98 miliardy eur, čo oproti obchodnému roku 2016/2017 predstavuje rast o 3 %.
Najviac tržby nahor potiahol región Ázie-Tichomoria, kde sa tržby firmy Richemont zvýšili zhruba o 12 %. Tento región sa na celkovom objeme tržieb spoločnosti podieľal približne 40 %.
Čistý zisk spoločnosti, ktorá vlastní značky ako Cartier, Montblanc, Dunhill, Chloé či IWC, dosiahol za obchodný rok 2017/2018, čo znamená od apríla do konca marca, 1,22 miliardy eur. Za predchádzajúci obchodný rok dosiahla spoločnosť čistý zisk 1,21 miliardy eur. Prevádzkový zisk predstavoval 1,84 miliardy eur.
Pod mierne zvýšenie zisku sa podpísal rast tržieb. Tie dosiahli 10,98 miliardy eur, čo oproti obchodnému roku 2016/2017 predstavuje rast o 3 %.
Najviac tržby nahor potiahol región Ázie-Tichomoria, kde sa tržby firmy Richemont zvýšili zhruba o 12 %. Tento región sa na celkovom objeme tržieb spoločnosti podieľal približne 40 %.