Najväčší výrobca polievok na svete oznámil, že za 1. štvrťrok 2023/2024, ktorý sa skončil v októbri, dosiahol čistý zisk 234 miliónov USD (216,33 milióna eur), čo na akciu predstavuje 78 centov.
Autor TASR
Camden 6. decembra (TASR) - Americká potravinárska spoločnosť Campbell Soup zaznamenala za 1. kvartál súčasného obchodného roka pokles zisku, prekonala však odhady trhov. Informovali o tom agentúra Reuters a portál RTTNews.
Najväčší výrobca polievok na svete oznámil, že za 1. štvrťrok 2023/2024, ktorý sa skončil v októbri, dosiahol čistý zisk 234 miliónov USD (216,33 milióna eur), čo na akciu predstavuje 78 centov. V rovnakom období predchádzajúceho obchodného roka spoločnosť zaznamenala zisk 297 miliónov USD (99 centov/akcia).
Po úprave o jednorazové vplyvy firma Campbell Soup zaznamenala upravený zisk na úrovni 272 miliónov USD. Na akciu to predstavuje 91 centov. Spoločnosť tak prekonala očakávania analytikov, ktorí počítali s upraveným ziskom na akciu na úrovni 88 centov.
Tržby Campbell Soup dosiahli 2,52 miliardy USD. V medziročnom porovnaní sa tak znížili o 2,3 %.
V poslednom období viacerí zákazníci presunuli svoju pozornosť na lacnejšie výrobky, najmä na privátne značky obchodných reťazcov. To pocítila aj spoločnosť Campbell Soup. Jej objem predaja klesol medziročne o 5 %.
(1 EUR = 1,0817 USD)
Najväčší výrobca polievok na svete oznámil, že za 1. štvrťrok 2023/2024, ktorý sa skončil v októbri, dosiahol čistý zisk 234 miliónov USD (216,33 milióna eur), čo na akciu predstavuje 78 centov. V rovnakom období predchádzajúceho obchodného roka spoločnosť zaznamenala zisk 297 miliónov USD (99 centov/akcia).
Po úprave o jednorazové vplyvy firma Campbell Soup zaznamenala upravený zisk na úrovni 272 miliónov USD. Na akciu to predstavuje 91 centov. Spoločnosť tak prekonala očakávania analytikov, ktorí počítali s upraveným ziskom na akciu na úrovni 88 centov.
Tržby Campbell Soup dosiahli 2,52 miliardy USD. V medziročnom porovnaní sa tak znížili o 2,3 %.
V poslednom období viacerí zákazníci presunuli svoju pozornosť na lacnejšie výrobky, najmä na privátne značky obchodných reťazcov. To pocítila aj spoločnosť Campbell Soup. Jej objem predaja klesol medziročne o 5 %.
(1 EUR = 1,0817 USD)