Značka AVION získala prestížne ocenenie SUPERBRANDS 2014 pre Českú republiku i Slovensko.
Autor OTS
Bratislava 13. apríla (OTS) - „Ocenenie SUPERBRANDS pre Českú republiku a Slovensko si veľmi vážime. Sme radi/ Je úžasné, že cenu sme na Slovensku dokonca vyhrali už druhý rok za sebou. Potvrdzujeme tak pozíciu AVION Shopping Parku ako jednej z najkvalitnejších značiek na trhu. Je to ocenenie práce celého nášho profesionálneho tímu, ktorý každý deň svojou prácou tvorí a zlepšuje našu značku, aby sa čo najviac prispôsobila potrebám návštevníkov. Je to zároveň záväzok do budúcnosti, ktorý nás posúva dopredu,“ uviedol David Werner, marketingový riaditeľ developera Inter IKEA Centre Group ČR/SR, ktorý stavia, vlastní a manažuje nákupné centrá AVION Shopping Park v Česku a na Slovensku.
Cena Superbrands Award, ktorá v danom regióne oceňuje značky na základe preferencie zákazníkov a názorov odbornej poroty, je pre firmu dôkazom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o jej značke. Značky sú na udelenie tohto ocenenia nominované na základe obchodných výsledkov, firmy teda nemôžu o nomináciu žiadať. O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe prieskumu realizovaného renomovanou agentúrou GFK. Brand Council je zložený z najlepších odborníkov v odbore marketingu a komunikácie, ktorí majú s prácou so značkami dlhoročné skúsenosti a preukázateľné výsledky.
Tento program vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať príklady hodné nasledovania pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a inšpirovali od najlepších. Odvtedy si projekt získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 88 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní ocenení kľúčovú úlohu, preto sú do nej vyberaní iba poprední a vysoko uznávaní experti. Viac informácií o Superbrands: slovaksuperbrands.com
Cena Superbrands Award, ktorá v danom regióne oceňuje značky na základe preferencie zákazníkov a názorov odbornej poroty, je pre firmu dôkazom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o jej značke. Značky sú na udelenie tohto ocenenia nominované na základe obchodných výsledkov, firmy teda nemôžu o nomináciu žiadať. O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe prieskumu realizovaného renomovanou agentúrou GFK. Brand Council je zložený z najlepších odborníkov v odbore marketingu a komunikácie, ktorí majú s prácou so značkami dlhoročné skúsenosti a preukázateľné výsledky.
Tento program vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať príklady hodné nasledovania pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a inšpirovali od najlepších. Odvtedy si projekt získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 88 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní ocenení kľúčovú úlohu, preto sú do nej vyberaní iba poprední a vysoko uznávaní experti. Viac informácií o Superbrands: slovaksuperbrands.com