Ako spoločnosť uviedla, minulý mesiac predala vo svete 513.500 vozidiel rovnomennej značky VW.
Autor TASR
Berlín 9. júna (TASR) - Nemecká automobilka Volkswagen zvýšila v máji predaj vozidiel rovnomennej značky o viac než 3 %, keď sa zvýšil predaj na domácom aj zahraničných trhoch.
Ako spoločnosť uviedla, minulý mesiac predala vo svete 513.500 vozidiel rovnomennej značky VW. Medziročne to znamená rast o 3,5 %. Ako uviedol šéf predaja značky VW Jürgen Stackmann, máj bol pre značku Volkswagen veľmi úspešným mesiacom, nakoľko predaje vzrástli prakticky na každom významnom trhu.
Značka zaznamenala rast na domácom nemeckom trhu, ako aj v celej Európe. Na európskom kontinente predala firma 158.000 áut, čo predstavuje rast o 6,7 %. Najviac sa pod zvýšenie predaja postarali trhy Holandska, Francúzska a Talianska, kde predaj tejto značky vzrástol o 35,6 %, 10,5 %, respektíve 9,9 %. V Nemecku vzrástol predaj vozidiel značky VW medziročne o 6 % na 50.800.
Vysoký rast zaznamenala značka aj na trhu strednej a východnej Európy, kde sa predaj zvýšil o 22,7 % na 22.900 vozidiel. Najviac k tomu prispelo Rusko, kde VW predal takmer o 28 % viac vozidiel rovnomennej značky.
Zvýšil sa aj predaj v USA, pritom práve tam sa v roku 2015 začali obrovské problémy Volkswagenu spojené s podvádzaním pri emisných testoch. V máji však značka VW predala na tomto trhu okolo 30.000 vozidiel, čo medziročne predstavuje 4,3-% rast.
Predaj áut VW vzrástol aj na najväčšom trhu Volkswagenu, ktorým je Čína. Firma predala minulý mesiac v Číne 241.600 vozidiel VW, čo znamená rast o 4 %.
Ako spoločnosť uviedla, minulý mesiac predala vo svete 513.500 vozidiel rovnomennej značky VW. Medziročne to znamená rast o 3,5 %. Ako uviedol šéf predaja značky VW Jürgen Stackmann, máj bol pre značku Volkswagen veľmi úspešným mesiacom, nakoľko predaje vzrástli prakticky na každom významnom trhu.
Značka zaznamenala rast na domácom nemeckom trhu, ako aj v celej Európe. Na európskom kontinente predala firma 158.000 áut, čo predstavuje rast o 6,7 %. Najviac sa pod zvýšenie predaja postarali trhy Holandska, Francúzska a Talianska, kde predaj tejto značky vzrástol o 35,6 %, 10,5 %, respektíve 9,9 %. V Nemecku vzrástol predaj vozidiel značky VW medziročne o 6 % na 50.800.
Vysoký rast zaznamenala značka aj na trhu strednej a východnej Európy, kde sa predaj zvýšil o 22,7 % na 22.900 vozidiel. Najviac k tomu prispelo Rusko, kde VW predal takmer o 28 % viac vozidiel rovnomennej značky.
Zvýšil sa aj predaj v USA, pritom práve tam sa v roku 2015 začali obrovské problémy Volkswagenu spojené s podvádzaním pri emisných testoch. V máji však značka VW predala na tomto trhu okolo 30.000 vozidiel, čo medziročne predstavuje 4,3-% rast.
Predaj áut VW vzrástol aj na najväčšom trhu Volkswagenu, ktorým je Čína. Firma predala minulý mesiac v Číne 241.600 vozidiel VW, čo znamená rast o 4 %.