ZSSK vyzvala verejnosť, aby im posielala spätnú väzbu na nový predajný systém prostredníctvom online formulára na internetovej stránke spoločnosti.
Autor TASR
Bratislava 13. novembra (TASR) - Cestujúci Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) môžu od utorka využívať nový internetový obchod na nákup cestovných lístkov. Podľa hovorcu spoločnosti Tomáša Kováča však bude súčasne s novým systémom k dispozícii aj jeho pôvodná verzia.
Podľa spoločnosti to umožní ľuďom postupné zorientovanie sa v novom systéme. "Býva to štandardom pri zavádzaní nových technológií. Sme si vedomí toho, že existuje časť zákazníkov, ktorí zmenu prijímajú ťažšie ako ostatní, a týmto im chceme umožniť postupné zorientovanie sa v novom systéme a porovnať ho prakticky online," doplnil riaditeľ sekcie digitalizácie a rozvoja systémov ZSSK Milan Hric.
Verejnosť zároveň vyzval, aby následne spoločnosti posielala spätnú väzbu na nový predajný systém prostredníctvom online formulára na internetovej stránke spoločnosti. "Podnety nám pomôžu pri vylepšovaní predajného systému," dodal Hric.
Podľa spoločnosti to umožní ľuďom postupné zorientovanie sa v novom systéme. "Býva to štandardom pri zavádzaní nových technológií. Sme si vedomí toho, že existuje časť zákazníkov, ktorí zmenu prijímajú ťažšie ako ostatní, a týmto im chceme umožniť postupné zorientovanie sa v novom systéme a porovnať ho prakticky online," doplnil riaditeľ sekcie digitalizácie a rozvoja systémov ZSSK Milan Hric.
Verejnosť zároveň vyzval, aby následne spoločnosti posielala spätnú väzbu na nový predajný systém prostredníctvom online formulára na internetovej stránke spoločnosti. "Podnety nám pomôžu pri vylepšovaní predajného systému," dodal Hric.