Apple a IBM vytvorili partnerstvo v minulom roku s cieľom vytvoriť mobilné aplikácie pre celý rad sektorov.
Autor TASR
New York/Cupertino/Tokio 30. apríla (TASR) - Apple hľadá netradičné cesty, ako zvýšiť predaj svojich tabletov iPad. Vďaka partnerstvu s koncernom IBM a japonským holdingom Japan Post sa majú do roka 2020 dostať tablety do rúk piatim miliónom starších Japoncov. Informovali o tom agentúry DPA a AP.
IBM v rámci partnerstva vyvinie špeciálne aplikácie pre seniorov, ktoré im majú pomôcť zvládať každodenný život a udržiavať kontakt s rodinou. Projekt Apple má rozšíriť súčasný program Japan Post, v rámci ktorého poštári kontrolujú svojich starších klientov.
Spoločnosti dúfajú, že vzhľadom na starnúcu populáciu vo svete budú japonský príklad nasledovať aj ďalšie krajiny.
Apple a IBM vytvorili partnerstvo v minulom roku s cieľom vytvoriť mobilné aplikácie pre celý rad sektorov. Partnerstvo doteraz vytvorilo 22 aplikácií. Apple zároveň dúfa, že spolupráca s IBM mu umožní predať viac tabletov podnikovým klientom. Apple v predchádzajúcom kvartáli predal celkovo 12,6 milióna tabletov, čo je medziročne takmer o 25 % viac.
IBM v rámci partnerstva vyvinie špeciálne aplikácie pre seniorov, ktoré im majú pomôcť zvládať každodenný život a udržiavať kontakt s rodinou. Projekt Apple má rozšíriť súčasný program Japan Post, v rámci ktorého poštári kontrolujú svojich starších klientov.
Spoločnosti dúfajú, že vzhľadom na starnúcu populáciu vo svete budú japonský príklad nasledovať aj ďalšie krajiny.
Apple a IBM vytvorili partnerstvo v minulom roku s cieľom vytvoriť mobilné aplikácie pre celý rad sektorov. Partnerstvo doteraz vytvorilo 22 aplikácií. Apple zároveň dúfa, že spolupráca s IBM mu umožní predať viac tabletov podnikovým klientom. Apple v predchádzajúcom kvartáli predal celkovo 12,6 milióna tabletov, čo je medziročne takmer o 25 % viac.