Výsledky v prestížnej spotrebiteľskej súťaži Najdôveryhodnejšia značka za rok 2024 potvrdili, že značka Dr. Max si piatykrát za sebou udržala vedúcu pozíciu v kategórii predajcov liekov a lekární.
Autor OTS
Bratislava 22. novembra (OTS) - Úspech v prieskume o Najdôveryhodnejšie značky na Slovensku vychádza z dlhoročnej stratégie spoločnosti, ktorá kombinuje inovatívny prístup, výnimočné služby, kvalitný sortiment a zákaznícky orientovanú filozofiu. „Získať tento titul už piatykrát po sebe je pre nás obrovská česť. Je to potvrdenie, že naša práca má zmysel a naši zákazníci a pacienti sú s nami spokojní. Veľmi si vážime dôveru verejnosti a motivuje nás to k ďalšiemu zlepšovaniu sa. Chceme prinášať riešenia, ktoré pomôžu pacientom zlepšiť ich zdravie a kvalitu života. Získať si dôveru je ťažké a udržať si ju ešte ťažšie. Preto sme našim zákazníkom nesmierne vďační za ich priazeň," povedala Jana Kutlíková, riaditeľka marketingu a starostlivosti o zákazníkov Dr. Max Slovensko.
Foto: Jana Kutlíková, riaditeľka marketingu a starostlivosti o zákazníkov Dr. Max Slovensko a Kvetoslava Kirchnerová, manažérka internej a externej komunikácie Dr. Max Slovensko
Aj organizátori potvrdzujú, že dôveryhodná značka predstavuje pre zákazníkov stabilitu a bezpečie, čo je nesmierne dôležité a potrebné. „Úspech a víťazstvo lekární Dr. Max z celkového počtu 770 vybraných značiek je výsledkom rozsiahleho prieskumu medzi 2 000 slovenskými respondentmi na reprezentatívnom paneli, ktorý organizovala agentúra NIQ. Toto ocenenie potvrdzuje silnú dôveru, ktorú spotrebitelia vkladajú do značky Dr. Max,“ Jana Hozáková, manažérka Atoz Marketing Services, organizátor súťaže Najdôveryhodnejšia značka.
V už 9. ročníku marketingového prieskumu hodnotili spotrebitelia značky na základe osobných skúseností, spokojnosti s kvalitou a úrovne služieb. Za posledných päť rokov sa lekárne Dr. Max stali synonymom spoľahlivosti a inovácií v oblasti lekárenskej starostlivosti. Okrem samotného predaja liekov sa značka aktívne podieľa na rôznych zdravotných iniciatívach a podporuje inovácie v oblasti lekárenskej starostlivosti, čím získava nielen lojálnych zákazníkov, ale aj rešpekt odborníkov a komunít.
Víziou spoločnosti je byť jednotkou v starostlivosti, čomu prispôsobuje aj svoje aktivity. Prioritou Dr. Max je poskytovať odborné poradenstvo prostredníctvom profesionálov v lekárňach a intenzívne pracovať zo spätnou väzbou od pacientov. Stabilitu a rast vidia lekárne Dr. Max najmä v orientácii na zvyšovanie starostlivosti o zákazníka, ktorú riaditeľka marketingu a starostlivosti o zákazníkov Dr. Max Slovensko, Jana Kutlíková, vníma cez štyri dôležité faktory odlišujúce značku od konkurencie. „Našou prioritou je šírka sortimentu vrátane našich privátnych značiek, cenová dostupnosť produktov, rýchlosť doručenia a omnichannel prístup, ktorý kombinuje online a offline svet. Pacienti si môžu objednať produkt online a vyzdvihnúť ho priamo v lekárni alebo sa naopak poradiť s našim lekárnikom v lekárni a následne si produkt objednať online. Prepojenie týchto dvoch svetov je určite benefit, pre ktorý veríme, že sa pacienti a zákazníci vracajú a dôverujú značke Dr. Max.“
Foto: Jana Kutlíková, riaditeľka marketingu a starostlivosti o zákazníkov Dr. Max Slovensko a Kvetoslava Kirchnerová, manažérka internej a externej komunikácie Dr. Max Slovensko
Aj organizátori potvrdzujú, že dôveryhodná značka predstavuje pre zákazníkov stabilitu a bezpečie, čo je nesmierne dôležité a potrebné. „Úspech a víťazstvo lekární Dr. Max z celkového počtu 770 vybraných značiek je výsledkom rozsiahleho prieskumu medzi 2 000 slovenskými respondentmi na reprezentatívnom paneli, ktorý organizovala agentúra NIQ. Toto ocenenie potvrdzuje silnú dôveru, ktorú spotrebitelia vkladajú do značky Dr. Max,“ Jana Hozáková, manažérka Atoz Marketing Services, organizátor súťaže Najdôveryhodnejšia značka.
V už 9. ročníku marketingového prieskumu hodnotili spotrebitelia značky na základe osobných skúseností, spokojnosti s kvalitou a úrovne služieb. Za posledných päť rokov sa lekárne Dr. Max stali synonymom spoľahlivosti a inovácií v oblasti lekárenskej starostlivosti. Okrem samotného predaja liekov sa značka aktívne podieľa na rôznych zdravotných iniciatívach a podporuje inovácie v oblasti lekárenskej starostlivosti, čím získava nielen lojálnych zákazníkov, ale aj rešpekt odborníkov a komunít.
Víziou spoločnosti je byť jednotkou v starostlivosti, čomu prispôsobuje aj svoje aktivity. Prioritou Dr. Max je poskytovať odborné poradenstvo prostredníctvom profesionálov v lekárňach a intenzívne pracovať zo spätnou väzbou od pacientov. Stabilitu a rast vidia lekárne Dr. Max najmä v orientácii na zvyšovanie starostlivosti o zákazníka, ktorú riaditeľka marketingu a starostlivosti o zákazníkov Dr. Max Slovensko, Jana Kutlíková, vníma cez štyri dôležité faktory odlišujúce značku od konkurencie. „Našou prioritou je šírka sortimentu vrátane našich privátnych značiek, cenová dostupnosť produktov, rýchlosť doručenia a omnichannel prístup, ktorý kombinuje online a offline svet. Pacienti si môžu objednať produkt online a vyzdvihnúť ho priamo v lekárni alebo sa naopak poradiť s našim lekárnikom v lekárni a následne si produkt objednať online. Prepojenie týchto dvoch svetov je určite benefit, pre ktorý veríme, že sa pacienti a zákazníci vracajú a dôverujú značke Dr. Max.“