Počas sezónnych výpredajov ako je napríklad Black Friday sa zvyčajne využije väčšie množstvo promo kupónov, kódov a zliav.
Autor OTS
Bratislava 11. apríla (OTS) - Na to, ako sa mení model využívania promo kupónov a správanie nakupujúcich počas sezónnych výpredajov a mimo nich, sa podrobne zamerali experti z promocodius.com.
Nákupy počas bežných dní
Počas bežného roka sa ľudia zvyčajne rozhodnú nakupovať spotrebný tovar na základe svojich bežných potrieb, v prípade opotrebovania šatstva, drogérie, alebo potreby kúpy hračiek či školských potrieb pre deti. Tieto nákupy zákazník vykoná či má, alebo nemá dostupný promo kupón, ale tento promo kupón a extra zľava podporí jeho výber v špecifickom obchode, kde kupón môže použiť.
Ale ak promo kupón nemá a danú vec, napríklad nové tenisky potrebuje, kúpi ju aj bez promo kódu. Podľa štatistík, sa kúpa veľkých a draých položiek, ako sú spotrebiče do domácnosti, nábytok alebo elektronika plánuje dopredu a tieto položky sa častejšie nakupujú počas sezónnych výpredajov, kedy môžu zákazníci značne ušetriť — a to s použitím promo kupónu.
Nákupy počas sezónnych výpredajov
Veľké sezónne výpredaje pre ľudí jednoducho znamenajú možnosť výrazne ušetriť. V tomto prípade, ak sa zákazník rozhodne kúpiť nejakú vec, napríklad novú sadu hrnocv, nebude sa rozhodovať o tom, akú značku kúpi, ale ktorý obchod na ňu ponúkne čo najväčiu zľavu.
Podľa tvrdení projektovej manažérky Promocodius, Alisy Sklyarovej, až 55 % nakupujúcich využíva na plánové nákupy veľkých a drahých položiek práve dni výpredajov. Až 20 % objednávok je vytvorených počas Black Friday výpredajov, a okolo 15 % počas novoročných výpredajov. Vtedy sa nákupná sila zákazníkov zvýši oproti bežným mesiacom o 50-60 %. Pre zákazníkov sú aktraktívne rôzne promo kupóny a to napríklad:
- 2+1 zadarmo,
- atraktívne zľavy do výšky 50 % a viac,
- cashback,
- doručenie domov zadarmo,
- zľava na ďalší nákup,
- záruka na tovar zadarmo.
Drahšie a väčšie nákupy počas výpredajov
Promocodius je online platforma, ktorá ponúka aktuálne kupóny, akcie a zľavy pre tisíce známych a obľúbených predajcov. Platforma bola založená v roku 2016. Pôsobí v Ukrajine, Českej republike, Poľsku, Slovensku, Rumunsku, Švédsku, Dánsku, Fínsku, Nórsku, Španielsku, Mexiku, USA a Turecku.
Nákupy počas bežných dní
Počas bežného roka sa ľudia zvyčajne rozhodnú nakupovať spotrebný tovar na základe svojich bežných potrieb, v prípade opotrebovania šatstva, drogérie, alebo potreby kúpy hračiek či školských potrieb pre deti. Tieto nákupy zákazník vykoná či má, alebo nemá dostupný promo kupón, ale tento promo kupón a extra zľava podporí jeho výber v špecifickom obchode, kde kupón môže použiť.
Ale ak promo kupón nemá a danú vec, napríklad nové tenisky potrebuje, kúpi ju aj bez promo kódu. Podľa štatistík, sa kúpa veľkých a draých položiek, ako sú spotrebiče do domácnosti, nábytok alebo elektronika plánuje dopredu a tieto položky sa častejšie nakupujú počas sezónnych výpredajov, kedy môžu zákazníci značne ušetriť — a to s použitím promo kupónu.
Nákupy počas sezónnych výpredajov
Veľké sezónne výpredaje pre ľudí jednoducho znamenajú možnosť výrazne ušetriť. V tomto prípade, ak sa zákazník rozhodne kúpiť nejakú vec, napríklad novú sadu hrnocv, nebude sa rozhodovať o tom, akú značku kúpi, ale ktorý obchod na ňu ponúkne čo najväčiu zľavu.
Podľa tvrdení projektovej manažérky Promocodius, Alisy Sklyarovej, až 55 % nakupujúcich využíva na plánové nákupy veľkých a drahých položiek práve dni výpredajov. Až 20 % objednávok je vytvorených počas Black Friday výpredajov, a okolo 15 % počas novoročných výpredajov. Vtedy sa nákupná sila zákazníkov zvýši oproti bežným mesiacom o 50-60 %. Pre zákazníkov sú aktraktívne rôzne promo kupóny a to napríklad:
- 2+1 zadarmo,
- atraktívne zľavy do výšky 50 % a viac,
- cashback,
- doručenie domov zadarmo,
- zľava na ďalší nákup,
- záruka na tovar zadarmo.
Drahšie a väčšie nákupy počas výpredajov
Promocodius je online platforma, ktorá ponúka aktuálne kupóny, akcie a zľavy pre tisíce známych a obľúbených predajcov. Platforma bola založená v roku 2016. Pôsobí v Ukrajine, Českej republike, Poľsku, Slovensku, Rumunsku, Švédsku, Dánsku, Fínsku, Nórsku, Španielsku, Mexiku, USA a Turecku.