V sedemnástom diele prvého železničného podcastu Točňa sa rozprávame o ambicióznom projekte Nový poriadok, ktorý mal zlepšiť kvalitu slovenských železníc a ktorý sa nakoniec nezrealizoval.
Autor Teraz.sk/Vovlaku.sk
Bratislava 14. augusta (Teraz.sk/Vovlaku.sk) - „Železnici ako takej viacej diktujú podmienky ľudia, ktorí ju opravujú a stavajú, než železničiari, ktorí majú mať na zreteli zákazníka,“ hovorí Ján Šarák- železničiar telom i dušou, ktorý pracoval ako výpravca, vlakový dispečer, neskôr aj na rôznych manažérskych funkciách v železniciach a riadil viaceré projekty.
V sedemnástom diele podcastu Točňa sa rozprávame o ambicióznom projekte Nový poriadok, ktorý mal zlepšiť kvalitu slovenských železníc a ktorý sa nakoniec nezrealizoval.
Prvý slovenský týždenný podcast TOČŇA o železničnej doprave prináša zaujímavosti z histórie železníc, aktuality z koľajovej dopravy a hovorí o trendoch v železničnej dopravnej infraštruktúre, osobnej a nákladnej doprave. Tvorcom podcastu je portál vovlaku.sk.
Podcast TOČŇA si môžete vypočuť aj na:
V sedemnástom diele podcastu Točňa sa rozprávame o ambicióznom projekte Nový poriadok, ktorý mal zlepšiť kvalitu slovenských železníc a ktorý sa nakoniec nezrealizoval.
Prvý slovenský týždenný podcast TOČŇA o železničnej doprave prináša zaujímavosti z histórie železníc, aktuality z koľajovej dopravy a hovorí o trendoch v železničnej dopravnej infraštruktúre, osobnej a nákladnej doprave. Tvorcom podcastu je portál vovlaku.sk.
Podcast TOČŇA si môžete vypočuť aj na: