Každá zo spoločností Dott, Tier Mobility a Lime prevádzkuje v Madride približne 2000 elektrokolobežiek.
Autor TASR
Madrid 8. októbra (TASR) - Prevádzkovatelia zdieľaných elektrokolobežiek Lime, Dott a Tier Mobility musia do 25. októbra stiahnuť svoje zariadenia z ulíc Madridu. Oznámil to v utorok úrad primátora španielskej metropoly, píše TASR s odvolaním sa na správu agentúry Reuters.
Mestský úrad v Madride uviedol, že spoločnosti nezaviedli obmedzenie pre pohyb svojich klientov a nedohliadali na parkovanie svojich zariadení, aby získali späť licencie, ktoré im boli odobraté v septembri.
Každá zo spoločností Dott, Tier Mobility a Lime prevádzkuje v Madride približne 2000 elektrokolobežiek. Zákazníci si ich môžu požičať cez mobilnú aplikáciu Uber.
Firmy Lime a Dott uviedli, že mestský úrad im termín na stiahnutie kolobežiek z Madridu zatiaľ oficiálne neoznámil. Ak sa tak stane, sú pripravené prijať opatrenia na splnenie požiadaviek, dodali. Spoločnosť Dott avizovala, že zváži aj právne a prevádzkové opatrenia. Zástupcovia firmy Tier situáciu zatiaľ nekomentovali.
Služba zdieľania elektrických kolobežiek vyvolala odpor v mestách po celom svete. Dôvodom je bezohľadná jazda ich používateľov po uliciach a chodníkoch i nesystematické parkovanie na verejných priestranstvách.
Mestský úrad v Madride uviedol, že spoločnosti nezaviedli obmedzenie pre pohyb svojich klientov a nedohliadali na parkovanie svojich zariadení, aby získali späť licencie, ktoré im boli odobraté v septembri.
Každá zo spoločností Dott, Tier Mobility a Lime prevádzkuje v Madride približne 2000 elektrokolobežiek. Zákazníci si ich môžu požičať cez mobilnú aplikáciu Uber.
Firmy Lime a Dott uviedli, že mestský úrad im termín na stiahnutie kolobežiek z Madridu zatiaľ oficiálne neoznámil. Ak sa tak stane, sú pripravené prijať opatrenia na splnenie požiadaviek, dodali. Spoločnosť Dott avizovala, že zváži aj právne a prevádzkové opatrenia. Zástupcovia firmy Tier situáciu zatiaľ nekomentovali.
Služba zdieľania elektrických kolobežiek vyvolala odpor v mestách po celom svete. Dôvodom je bezohľadná jazda ich používateľov po uliciach a chodníkoch i nesystematické parkovanie na verejných priestranstvách.