Ide o zákaznícke centrá v Žiline, Martine, Banskej Bystrici, Lučenci, Prievidzi, Dolnom Kubíne, Zvolene, Považskej Bystrici a Liptovskom Mikuláši.
Autor TASR
Žilina 12. marca (TASR) – Stredoslovenská energetika, a.s. zatvára pre verejnosť zákaznícke centrá v súvislosti so šírením nového koronavírusu od 13. marca. TASR o tom informovala hovorkyňa spoločnosti Michaela Krivá.
Doplnila, že ide o zákaznícke centrá v Žiline, Martine, Banskej Bystrici, Lučenci, Prievidzi, Dolnom Kubíne, Zvolene, Považskej Bystrici a Liptovskom Mikuláši.
"Napriek tomu, že zákaznícke centrá budú pre verejnosť zatvorené, naši pracovníci budú spracovávať prichádzajúce požiadavky zákazníkov na všetkých pobočkách. Jednotlivé zákaznícke centrá bude možné kontaktovať na telefónnych linkách alebo prostredníctvom e-mailu. Kontakty nájdu zákazníci na https://www.sse.sk/aktuality/koronavirus-preventivne-opatrenia," dodala Krivá s tým, že o ďalšom vývoji v zákazníckych centrách budú informovať na www.sse.sk a na sociálnej sieti.
"K tomuto kroku sme pristúpili z dôvodu ochrany nielen našich kolegov na zákazníckych centrách a samotných zákazníkov, ale aj z dôvodu minimalizovania šírenia nákazy. Keďže predpokladáme zvýšený nápor na telefónnych linkách jednotlivých centier, prosíme našich zákazníkov o trpezlivosť a pochopenie pri dlhších čakacích dobách. Naši kolegovia sa budú snažiť riešiť prichádzajúce požiadavky v čo možno najkratšom čase a v najvyššej možnej kvalite," uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Zdeněk Schraml.
Doplnila, že ide o zákaznícke centrá v Žiline, Martine, Banskej Bystrici, Lučenci, Prievidzi, Dolnom Kubíne, Zvolene, Považskej Bystrici a Liptovskom Mikuláši.
"Napriek tomu, že zákaznícke centrá budú pre verejnosť zatvorené, naši pracovníci budú spracovávať prichádzajúce požiadavky zákazníkov na všetkých pobočkách. Jednotlivé zákaznícke centrá bude možné kontaktovať na telefónnych linkách alebo prostredníctvom e-mailu. Kontakty nájdu zákazníci na https://www.sse.sk/aktuality/koronavirus-preventivne-opatrenia," dodala Krivá s tým, že o ďalšom vývoji v zákazníckych centrách budú informovať na www.sse.sk a na sociálnej sieti.
"K tomuto kroku sme pristúpili z dôvodu ochrany nielen našich kolegov na zákazníckych centrách a samotných zákazníkov, ale aj z dôvodu minimalizovania šírenia nákazy. Keďže predpokladáme zvýšený nápor na telefónnych linkách jednotlivých centier, prosíme našich zákazníkov o trpezlivosť a pochopenie pri dlhších čakacích dobách. Naši kolegovia sa budú snažiť riešiť prichádzajúce požiadavky v čo možno najkratšom čase a v najvyššej možnej kvalite," uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Zdeněk Schraml.