Po spracovaní tejto žiadosti bude akceptačný list zaslaný sporiteľovi opäť do jeho schránky aktivovanej na portáli slovensko.sk.
Autor TASR
Bratislava 18. marca (TASR) - Z dôvodu prijatia preventívnych opatrení v súvislosti s novým koronavírusom, ktorých cieľom je zamedziť osobný kontakt zamestnancov pobočiek so žiadateľmi o vystavenie akceptačného listu v rámci 2. dôchodkového piliera, s účinnosťou od stredy (18. 3.), Sociálna poisťovňa dočasne pozastavuje vydávanie akceptačných listov na základe osobného požiadania klienta na pobočke.
"Osobné požiadanie, ako zákonnú podmienku vydania akceptačného listu, je možné v plnom rozsahu nahradiť elektronicky podanou žiadosťou odoslanou z elektronickej schránky sporiteľa cez portál slovensko.sk. Kontakt na elektronickú schránku Sociálnej poisťovne možno vyhľadať na socpoist.sk," zdôrazňuje hovorca Peter Višváder.
Po spracovaní tejto žiadosti bude akceptačný list zaslaný sporiteľovi opäť do jeho schránky aktivovanej na portáli slovensko.sk.
Iné žiadosti a informácie súvisiace s 2. pilierom týkajúce sa účasti na starobnom sporení či postúpených príspevkov a podobne, je možné zasielať e-mailom, respektíve prostredníctvom elektronického formulára uverejneného na portáli Sociálnej poisťovne.
"Osobné požiadanie, ako zákonnú podmienku vydania akceptačného listu, je možné v plnom rozsahu nahradiť elektronicky podanou žiadosťou odoslanou z elektronickej schránky sporiteľa cez portál slovensko.sk. Kontakt na elektronickú schránku Sociálnej poisťovne možno vyhľadať na socpoist.sk," zdôrazňuje hovorca Peter Višváder.
Po spracovaní tejto žiadosti bude akceptačný list zaslaný sporiteľovi opäť do jeho schránky aktivovanej na portáli slovensko.sk.
Iné žiadosti a informácie súvisiace s 2. pilierom týkajúce sa účasti na starobnom sporení či postúpených príspevkov a podobne, je možné zasielať e-mailom, respektíve prostredníctvom elektronického formulára uverejneného na portáli Sociálnej poisťovne.