Klientske centrá a ďalšie úrady vrátane katastra, fungujú pre nový koronavírus v skrátenom režime, čiže len tri hodiny denne.
Autor TASR
Bratislava 18. marca (TASR) – Ministerstvo vnútra SR apeluje na obyvateľov, aby v prípade vybavovania katastrálnych záležitostí využívali elektronické služby a služby pošty. Rezort tak reaguje na enormný záujem klientov na katastri v Ružovej doline v Bratislave. TASR o tom informoval hovorca ministerstva Petar Lazarov.
"Kataster v Ružovej doline v Bratislave zaznamenáva enormný nárast klientov z dôvodu potvrdení pre banky. Dôrazne apelujeme na všetkých občanov, aby v záujme ochrany seba a pracovníkov katastra využívali elektronické služby a služby pošty," zdôraznil Lazarov.
Pripomenul, že klientske centrá a ďalšie úrady vrátane katastra, fungujú pre nový koronavírus v skrátenom režime, čiže len tri hodiny denne. "Nie je možné vybaviť všetkých občanov, ktorí prídu osobne," doplnil.
"Kataster v Ružovej doline v Bratislave zaznamenáva enormný nárast klientov z dôvodu potvrdení pre banky. Dôrazne apelujeme na všetkých občanov, aby v záujme ochrany seba a pracovníkov katastra využívali elektronické služby a služby pošty," zdôraznil Lazarov.
Pripomenul, že klientske centrá a ďalšie úrady vrátane katastra, fungujú pre nový koronavírus v skrátenom režime, čiže len tri hodiny denne. "Nie je možné vybaviť všetkých občanov, ktorí prídu osobne," doplnil.