Škola plánuje ďalšie inovácie.
Autor TASR
Michalovce 24. novembra (TASR) – Nové tablety, počítače i laboratórnu techniku získalo Gymnázium Pavla Horova v Michalovciach. Inováciou prešiel aj jeho vzdelávací systém. Modernizáciu školy podporila finančne Európska únia.
Na gymnáziu sa v rámci projektu podarilo vytvoriť moderné vzdelávacie prostredie. Pribudli nové IT zariadenia, didaktické pomôcky a kompletnou obnovou prešli tri laboratória školy, kde sa učí biológia, fyzika a chémia. K skvalitneniu výučby prispeli aj samotní učitelia. Do praxe na základe absolvovaných školení zaviedli inovačné prvky vzdelávania.
Gymnázium si od nových laboratórií sľubuje vyšší záujem žiakov o prírodovedné predmety. "Toto je dobrý základ pre ich napredovanie a ďalšie vzdelávanie," konštatovala zástupkyňa vedenia školy Katarína Olšavová. Hodnotu projektu vyčíslila na približne 375.000 eur. Škola ho realizovala od februára 2014 do októbra tohto roka.
Michalovské gymnázium plánuje ďalšie inovácie. V budúcnosti chce dať väčší priestor jazykom. "Plánujeme nové projekty. Chceme, aby sa stal cudzí jazyk prostriedkom, ktorý umožní našim žiakom cestovať, participovať na ďalších projektoch, alebo sa čo najlepšie uplatniť na trhu práce," ozrejmila Olšavová.
Na gymnáziu sa v rámci projektu podarilo vytvoriť moderné vzdelávacie prostredie. Pribudli nové IT zariadenia, didaktické pomôcky a kompletnou obnovou prešli tri laboratória školy, kde sa učí biológia, fyzika a chémia. K skvalitneniu výučby prispeli aj samotní učitelia. Do praxe na základe absolvovaných školení zaviedli inovačné prvky vzdelávania.
Gymnázium si od nových laboratórií sľubuje vyšší záujem žiakov o prírodovedné predmety. "Toto je dobrý základ pre ich napredovanie a ďalšie vzdelávanie," konštatovala zástupkyňa vedenia školy Katarína Olšavová. Hodnotu projektu vyčíslila na približne 375.000 eur. Škola ho realizovala od februára 2014 do októbra tohto roka.
Michalovské gymnázium plánuje ďalšie inovácie. V budúcnosti chce dať väčší priestor jazykom. "Plánujeme nové projekty. Chceme, aby sa stal cudzí jazyk prostriedkom, ktorý umožní našim žiakom cestovať, participovať na ďalších projektoch, alebo sa čo najlepšie uplatniť na trhu práce," ozrejmila Olšavová.