Časopis, ktorý vychádzal 66 rokov, bol od roku 2015 šírený zdarma; rozdávali ho na železničných staniciach, univerzitách a v nákupných strediskách v celom Spojenom kráľovstve.
Autor TASR
Londýn 8. marca (TASR) - Britský hudobný magazín New Musical Express (NME) ukončuje vydávanie svojej printovej podoby a sústredí sa výhradne na rozvoj internetovej stránky. Posledné tlačené číslo tohto týždenníka vyjde v piatok, informovala spravodajská stanica Sky News.
NME, ktorý vychádzal 66 rokov, bol od roku 2015 šírený zdarma; rozdávali ho na železničných staniciach, univerzitách a v nákupných strediskách v celom Spojenom kráľovstve. Spoločnosť Time, vlastník tohto magazínu, však vyhlásila, že vydávať jeho printovú podobu už nie je viac rentabilné.
Predtým, ako sa NME stal voľne šíreným, stál 2,50 libry. Webová stránka Nme.com bola spustená pred 21 rokmi a dnes si ju mesačne otvorí 200 miliónov čitateľov. Spoločnosť Time hodlá vytvoriť niekoľko ďalších "digitálnych médií", ale špeciálne čísla chce stále publikovať aj v tlačenej podobe.
"NME je jednou z najikonickejších značiek v britských médiách a náš krok nespoplatniť tlačenú verziu magazínu jej pomohol získať najväčšie publikum, aké kedy mala. Dostali sme sa však do bodu, v ktorom je vydávanie printového týždenníka nevýhodné," uviedol zástupca firmy Time.
NME, ktorý vychádzal 66 rokov, bol od roku 2015 šírený zdarma; rozdávali ho na železničných staniciach, univerzitách a v nákupných strediskách v celom Spojenom kráľovstve. Spoločnosť Time, vlastník tohto magazínu, však vyhlásila, že vydávať jeho printovú podobu už nie je viac rentabilné.
Predtým, ako sa NME stal voľne šíreným, stál 2,50 libry. Webová stránka Nme.com bola spustená pred 21 rokmi a dnes si ju mesačne otvorí 200 miliónov čitateľov. Spoločnosť Time hodlá vytvoriť niekoľko ďalších "digitálnych médií", ale špeciálne čísla chce stále publikovať aj v tlačenej podobe.
"NME je jednou z najikonickejších značiek v britských médiách a náš krok nespoplatniť tlačenú verziu magazínu jej pomohol získať najväčšie publikum, aké kedy mala. Dostali sme sa však do bodu, v ktorom je vydávanie printového týždenníka nevýhodné," uviedol zástupca firmy Time.