Úspech abonentiek pripisujú atraktívnemu repertoáru budúcej sezóny a efektívnej kampani.
Autor TASR
Bratislava 11. júla (TASR) - Abonentky Slovenského národného divadla na sezónu 2013/2014 zaznamenali mimoriadny úspech. Príjem z ich predaja v súčasnosti dosiahol vyššie tržby v porovnaní s vlaňajškom.
"Úspech v predaji abonentiek SND vnímame ako výsledok vhodného mixu atraktívneho repertoáru budúcej sezóny a efektívnej kampane. Naši návštevníci veľmi dobre zareagovali aj na ponuku nových tematických balíčkov, ktoré sme vyskladali z titulov Giuseppe Verdiho a Williama Shakespeara," zhodnotil riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.
Abonentky sú cenovo výhodnejšie ako lístky v bežnom predaji, poskytujú stále miesto v hľadisku či komfort bez čakania v rade na vstupenky. Predaj potrvá do konca júla v pokladnici novej budovy SND každý pracovný deň od 10. do 14. h.
Bližšie informácie sú k dispozícii na portáli www.snd.sk a dajú sa získať aj na špeciálne zriadenej infolinke +421220472296.