V priebehu deviatich júnových dní chce aj pripravovaný ročník ponúknuť výber toho najvýznamnejšieho, čo súčasná kinematografia ponúka.
Autor TASR
Košice 2. januára (TASR) - Medzinárodný filmový festival Art Film Fest (AFF) Košice sa tento rok bude konať v dňoch 14. -22. júna. V poradí 27. ročník bude sprevádzať nové logo - trojuholník smerujúci na východ v ňom vystriedal výrazný červený kruh. Informovali o tom v stredu organizátori tohto najväčšieho slovenského filmového podujatia.
Predchádzajúce logo komunikovalo okrem iného aj sťahovanie festivalu na jeho nové pôsobisko. „Veríme, že po troch ročníkoch sa Art Film Fest v Košiciach úspešne udomácnil, preto sme sa rozhodli novým logom uzatvoriť tento proces a vstúpiť do novej éry.
Nový logotyp je logickým vývojom konceptu, ktorý vychádza zo symbolov na prehrávacom zariadení - play, pause, forward, stop a record. Červený kruh symbolizuje ukladanie filmových zážitkov a celkovej atmosféry festivalu priamo do myslí a sŕdc jeho divákov a fanúšikov. Zároveň pre nás plní viaceré funkcie, jednou z nich je aj bodka za poradovým číslom ročníka festivalu," vysvetlil umelecký riaditeľ podujatia Peter Nágel. Návrh loga a celej vizuálnej identity Art Film Festu pripravilo bratislavské kreatívne štúdio CODES Creative.
Minuloročný Art Film Fest s 20.000 návštevníkmi premietol viac ako 200 filmov – celovečerných i krátkometrážnych, pripravil viacero diskusií, výstav či koncertov, ale privítal aj desiatky slovenských a zahraničných hviezd filmového sveta. V priebehu deviatich júnových dní chce aj pripravovaný ročník ponúknuť výber toho najvýznamnejšieho, čo súčasná kinematografia ponúka.
Predchádzajúce logo komunikovalo okrem iného aj sťahovanie festivalu na jeho nové pôsobisko. „Veríme, že po troch ročníkoch sa Art Film Fest v Košiciach úspešne udomácnil, preto sme sa rozhodli novým logom uzatvoriť tento proces a vstúpiť do novej éry.
Nový logotyp je logickým vývojom konceptu, ktorý vychádza zo symbolov na prehrávacom zariadení - play, pause, forward, stop a record. Červený kruh symbolizuje ukladanie filmových zážitkov a celkovej atmosféry festivalu priamo do myslí a sŕdc jeho divákov a fanúšikov. Zároveň pre nás plní viaceré funkcie, jednou z nich je aj bodka za poradovým číslom ročníka festivalu," vysvetlil umelecký riaditeľ podujatia Peter Nágel. Návrh loga a celej vizuálnej identity Art Film Festu pripravilo bratislavské kreatívne štúdio CODES Creative.
Minuloročný Art Film Fest s 20.000 návštevníkmi premietol viac ako 200 filmov – celovečerných i krátkometrážnych, pripravil viacero diskusií, výstav či koncertov, ale privítal aj desiatky slovenských a zahraničných hviezd filmového sveta. V priebehu deviatich júnových dní chce aj pripravovaný ročník ponúknuť výber toho najvýznamnejšieho, čo súčasná kinematografia ponúka.