Singel má v sebe silné depešácke echo, keďže ho Peter Debnár produkoval v spolupráci s klaviristom Janym Pastirčákom z Komajoty a speváčkou Katarínou Knechtovou.
Autor TASR
Bratislava 27. novembra (TASR) - Peter Debnár pokračuje v sólovej producentskej tvorbe pod názvom Crystalist a aktuálne ponúka nový singel Unpredictable. Názov skladby odkazuje na nepredvídateľnosť hudobného smerovania, ktoré muzikanta sprevádza v novej ére jeho tvorby. TASR o tom informoval PR manažér Edo Kopček.
„Počas tvorby skladby som vnímal, že vytváram produkciu ovplyvnenú skupinou Depeche Mode a bolo to pre mňa znamenie, že je to zrejme v poriadku, ak som sa rozhodol experimentovať s elektronickou hudbou. V priebehu produkovania som však objavil aj krásu starej synthwave a cyberpunk scény z 80. rokov, čo ma výrazne ovplyvnilo natoľko, že som to zakomponoval aj do samotnej skladby,” priznáva Debnár.
Singel má v sebe silné depešácke echo, keďže ho produkoval v spolupráci s klaviristom Janym Pastirčákom z Komajoty a speváčkou Katarínou Knechtovou, s ktorými v danom čase mali podobné nálady, cítenie a vzájomne to prepojili.
„Kúpil som si syntetizátor s množstvom originálnych zvukov z osemdesiatych rokov a to zmenilo výraz samotnej skladby, ale následne aj ďalšie moje hudobné smerovanie a zvuk ďalších skladieb na novo pripravovanom albume Crystalist. V oboch prípadoch ide o hudbu, na ktorej som vyrastal a nejakým spôsobom ma vtiahla späť do hry a chcel, aby som ju ďalej rozvíjal. Je to pre mňa obrovská výzva,“ dodáva Debnár.
Najdôležitejšie z pohľadu autora je, že po niekoľkoročnej hudobnej odmlke práve tento spôsob komponovania a produkcie prostredníctvom syntetizátorov, nových hudobných softvérov ho očaril a začala ho hudba opäť baviť.
„Vždy som tvoril hudbu na gitare a v kapele klasickým spôsobom. Teraz vymýšľam celú kapelu sám, ako ju počujem v hlave. Povedal som si, prečo nie? Bude to sranda. Našiel som pre seba úplne novú polohu. Posledný album som vydal pred 11 rokmi, tak poď nahrať niečo úplne iné,“ dodal.
„Počas tvorby skladby som vnímal, že vytváram produkciu ovplyvnenú skupinou Depeche Mode a bolo to pre mňa znamenie, že je to zrejme v poriadku, ak som sa rozhodol experimentovať s elektronickou hudbou. V priebehu produkovania som však objavil aj krásu starej synthwave a cyberpunk scény z 80. rokov, čo ma výrazne ovplyvnilo natoľko, že som to zakomponoval aj do samotnej skladby,” priznáva Debnár.
Singel má v sebe silné depešácke echo, keďže ho produkoval v spolupráci s klaviristom Janym Pastirčákom z Komajoty a speváčkou Katarínou Knechtovou, s ktorými v danom čase mali podobné nálady, cítenie a vzájomne to prepojili.
„Kúpil som si syntetizátor s množstvom originálnych zvukov z osemdesiatych rokov a to zmenilo výraz samotnej skladby, ale následne aj ďalšie moje hudobné smerovanie a zvuk ďalších skladieb na novo pripravovanom albume Crystalist. V oboch prípadoch ide o hudbu, na ktorej som vyrastal a nejakým spôsobom ma vtiahla späť do hry a chcel, aby som ju ďalej rozvíjal. Je to pre mňa obrovská výzva,“ dodáva Debnár.
Najdôležitejšie z pohľadu autora je, že po niekoľkoročnej hudobnej odmlke práve tento spôsob komponovania a produkcie prostredníctvom syntetizátorov, nových hudobných softvérov ho očaril a začala ho hudba opäť baviť.
„Vždy som tvoril hudbu na gitare a v kapele klasickým spôsobom. Teraz vymýšľam celú kapelu sám, ako ju počujem v hlave. Povedal som si, prečo nie? Bude to sranda. Našiel som pre seba úplne novú polohu. Posledný album som vydal pred 11 rokmi, tak poď nahrať niečo úplne iné,“ dodal.