Na Radu prišla v auguste sťažnosť, v ktorej pisateľ poukazoval na to, že táto reklama môže vyvolávať pocit, že poisťovňa pozná iba jeden typ rodiča, a to matku.
Autor TASR
Bratislava 3. októbra (TASR) - Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) prišla k záveru, že reklama prezentovaná v rámci webovej stránky Dôvery zdravotnej poisťovne je v rozpore s etickým kódexom reklamnej praxe.
Na Radu prišla v auguste sťažnosť, v ktorej pisateľ poukazoval na to, že táto reklama môže vyvolávať pocit, že poisťovňa pozná iba jeden typ rodiča, a to matku. Podľa reklamy sťažovateľ usudzoval, že otec ako rodič nie je pre poisťovňu dôležitý a reklama preto podľa neho diskriminuje rodičov mužského pohlavia.
Komisia rozhodla, že táto sťažnosť na reklamu "Sto plus sto eur pre mamičku a dieťa do 18 rokov", je opodstatnená. Zároveň vyzvala poisťovňu, aby ju zmenila alebo upravila, prípadne zamedzila jej ďalšie šírenie.
TASR poskytol informáciu výkonný predseda občianskeho združenia Otcovia.sk Jozef Ďurček.
Na Radu prišla v auguste sťažnosť, v ktorej pisateľ poukazoval na to, že táto reklama môže vyvolávať pocit, že poisťovňa pozná iba jeden typ rodiča, a to matku. Podľa reklamy sťažovateľ usudzoval, že otec ako rodič nie je pre poisťovňu dôležitý a reklama preto podľa neho diskriminuje rodičov mužského pohlavia.
Komisia rozhodla, že táto sťažnosť na reklamu "Sto plus sto eur pre mamičku a dieťa do 18 rokov", je opodstatnená. Zároveň vyzvala poisťovňu, aby ju zmenila alebo upravila, prípadne zamedzila jej ďalšie šírenie.
TASR poskytol informáciu výkonný predseda občianskeho združenia Otcovia.sk Jozef Ďurček.