Metodické materiály sú doplnené ukážkami aktivít a námetmi pre jednotlivé stupne vzdelávania, ktoré je možné prispôsobiť podľa vzdelávacích štandardov.
Autor TASR
Bratislava 18. apríla (TASR) - Oddelenie galerijnej pedagogiky Slovenskej národnej galérie (SNG) pripravilo námety výučby, ktoré sa dajú využiť aj v rámci súčasného dištančného vzdelávania. "Sú to edukačné aktivity a metodické články pre pedagógov základných a stredných škôl podporujúce výskumnú činnosť a kritické myslenie študentov,“ priblížila Klára Hudáková z oddelenia marketingu a tvorby programov SNG.
Dodala, že metodické materiály sú doplnené ukážkami aktivít a námetmi pre jednotlivé stupne vzdelávania, ktoré je možné modifikovať podľa vzdelávacích štandardov. "Tri medziodborové články zamerané na otázky Nežná revolúcia – pravda – konšpirácia – lož? približujú na príklade tém Novembra 1989 princípy, vznik a šírenie konšpiračných teórií. Články sú metodickou pomôckou pre výučbu dejepisu, občianskej náuky a mediálnej výchovy k téme Nežnej revolúcie a jej presahov do súčasnosti," spresnila.
Na portáli Webumenia.sk v sekcii Články môžu pedagógovia využiť tiež návody na prácu s dielami, metodiky, ktoré približujú princípy prepájania pedagogiky v galérii a v múzeu so školou, pracovné listy pre študentov aj pedagógov, venujúce sa vizuálnej kultúre a ideológii slovenského štátu či motivačné a výtvarné aktivity na tému hraníc (nielen) v umení.
Dodala, že metodické materiály sú doplnené ukážkami aktivít a námetmi pre jednotlivé stupne vzdelávania, ktoré je možné modifikovať podľa vzdelávacích štandardov. "Tri medziodborové články zamerané na otázky Nežná revolúcia – pravda – konšpirácia – lož? približujú na príklade tém Novembra 1989 princípy, vznik a šírenie konšpiračných teórií. Články sú metodickou pomôckou pre výučbu dejepisu, občianskej náuky a mediálnej výchovy k téme Nežnej revolúcie a jej presahov do súčasnosti," spresnila.
Na portáli Webumenia.sk v sekcii Články môžu pedagógovia využiť tiež návody na prácu s dielami, metodiky, ktoré približujú princípy prepájania pedagogiky v galérii a v múzeu so školou, pracovné listy pre študentov aj pedagógov, venujúce sa vizuálnej kultúre a ideológii slovenského štátu či motivačné a výtvarné aktivity na tému hraníc (nielen) v umení.