Twitter prináša novinky v rámci správ. Adobe vtipne využíva fotobanky. Z futbalu na Štefánikovej sa stal virál.
Autor Tablet.TV
Bratislava 20. septembra (TABLET.TV) - Čím iným by sme mohli začať ako bratislavským summitom? Ten vyľudnil ulice hlavného mesta až tak, že sa na nich dal hrať futbal. Navyše sa z videa s názvom Futbal na Štefánikovej stal virál, od piatka má takmer 100 000 videní.
Občas sa snaží akú-takú novinku priniesť aj Twitter. Najnovšie sa pozrel na súkromné správy a snažil sa ich vylepšiť. Takže už sa môžete napríklad dozvedieť, či si druhá strana vašu správu prečítala. Alebo budete vedieť, že druhá strana vám práve odpisuje.
Iste ich poznáte, smejúca sa žena, ktorá je zdravý zeleninový šalát alebo šťastný pár seniorov na pláži. Najnovšie si na mušku takéto známe fotky z fotobánk zobral Adobe. Švédska reklamná agentúra preň vytvorila rovno kolekciu oblečenia s tými najznámejšími a najpoužívanejšími obrázkami fotobánk.
Občas sa snaží akú-takú novinku priniesť aj Twitter. Najnovšie sa pozrel na súkromné správy a snažil sa ich vylepšiť. Takže už sa môžete napríklad dozvedieť, či si druhá strana vašu správu prečítala. Alebo budete vedieť, že druhá strana vám práve odpisuje.
Iste ich poznáte, smejúca sa žena, ktorá je zdravý zeleninový šalát alebo šťastný pár seniorov na pláži. Najnovšie si na mušku takéto známe fotky z fotobánk zobral Adobe. Švédska reklamná agentúra preň vytvorila rovno kolekciu oblečenia s tými najznámejšími a najpoužívanejšími obrázkami fotobánk.