Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 24. november 2024Meniny má Emília
< sekcia Magazín

BILLA otvorila v Považskej Bystrici novú predajňu

Nová predajňa Billa v Považskej Bystrici v obchodnom centre Mpark. Foto: Billa

V novej predajni majú ekologický systém chladenia a uzatvárateľné chladiace vitríny s dverami, ktoré okrem 30-% zníženia produkcie emisií, udržujú kvalitu ponúkaných potravín na tej najvyššej úrovni.

Bratislava 16. októbra (OTS) - BILLA ponúka najvyššiu kvalitu, čerstvosť a široký sortiment produktov za dostupné ceny. Zákazníci sa o tom môžu odvčera presvedčiť v obchodnom centre Mpark v Považskej Bystrici, kde BILLA otvorila už svoju 123. predajňu.

Vďaka modernému dizajnu a bohatej ponuke BILLA v Považskej Bystrici výrazne zlepšila komfort nakupovania obyvateľov Považskej Bystrice. Včera otvorená predajňa Billy ponúka na ploche takmer 419 m2 veľký výber čerstvého mäsa, ovocia a zeleniny vrátane privátnej značky pre garantovane domáce potraviny Slovenská farma. Priestranné uličky, moderné regále, dve štandardné a dve expresné pokladne umožňujú zákazníkom pohodlný a rýchly nákup. Veľký výber produktov Ponuka ovocia, miestnych i medzinárodných špecialít a čerstvých mäsových výrobkov presvedčí každého zákazníka. V oddelení pekárenských výrobkov je vždy výber viacerých druhov pečiva priamo z pece. Veľká pozornosť bola venovaná regionálnym dodávateľom, ktorí denne do novej Billy dodávajú chlieb, pečivo a ďalšie pochúťky z ich pekární.

Dôraz na ekológiu
V novej predajni slúži zákazníkom ekologický systém chladenia a uzatvárateľné chladiace vitríny s dverami, ktoré okrem 30-% zníženia produkcie emisií, udržujú kvalitu ponúkaných potravín na tej najvyššej úrovni. Predajňa používa výlučne ekologické chladivá. "Som rád, že v Považskej Bystrici môžeme ponúknuť nový zážitok z nakupovania, ktorý je navyše šetrný k životnému prostrediu," povedal dnes generálny riaditeľ BILLA Slovensko Dariusz Bator. "Tento rok zrekonštruujeme ešte dve ďalšie predajne a otvoríme päť nových supermarketov," dodal.

REWE International AG je lídrom na rakúskom trhu v oblasti predaja potravinového a drogistického tovaru a jedným z najväčších zamestnávateľov v Rakúsku. V roku 2013 dosiahla firma doma a v zahraničí so spolu cca 78.000 zamestnancami a cca 3700 predajňami obrat vo výške 13,21 miliardy eur.   REWE International AG je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek. REWE Group je aktívna v 13 európskych krajinách a v roku 2013 dosiahla obrat 50,6 miliardy eur.   REWE International AG, so sídlom v rakúskom Wiener Neudorfe, prevádzkuje značky BILLA, Merkúr, PENNY, BIPA, ADEG, ako aj viacero vlastných produktových značiek. S firmami ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub a Penny PACK‘N’GO operuje aj na trhu rodinných dovoleniek. V segmente supermarketov má predajne v Taliansku a siedmich krajinách strednej a východnej Európy - v Bulharsku, Chorvátsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, Českej republike a na Ukrajine.

BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 123 a zamestnáva takmer 4000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m2 BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio, domáca Slovenská farma a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.

Pre viac informácií navštívte, prosím, www.billa.sk Facebook: www.facebook.com/BillaSlovensko