Členovia kráľovských rodín nerobia reklamu tovaru, oni určujú trendy v móde a ďalšie zvyklosti.
Autor TASR
Londýn 12. apríla (TASR) - Svadba Meghan Markleovej s britským princom Harrym nie je len transatlantickým príbehom lásky spájajúcej dynastiu Windsorovcov s Hollywoodom. Sobáš tejto dvojice, naplánovaný na 19. mája, zrejme prinesie zisky aj návrhárom, kvetinárom, pekárom a výrobcom diadémov, ktorí sa priamo na udalosti podieľajú, ale aj iným podnikom. Informovala o tom vo štvrtok agentúra AP.
Len samotná atraktívna budúca nevesta podľa predpokladov 'napumpuje' do britskej ekonomiky 150 miliónov libier (171,7 milióna eur), keďže spotrebitelia sa budú snažiť napodobniť jej štýl, uvádzajú ekonómovia z poradenskej služby Brand Finance, ktorá každoročne vypracováva správu o hospodárskom prínose monarchie.
Celkovo svadba podľa očakávania vyvolá ekonomickú aktivitu v hodnote vyše miliardy libier (1,14 miliardy eur), vrátane 300 miliónov libier (343,41 milióna eur) v cestovnom ruchu, predovšetkým vďaka Američanom, ktorí dychtivo túžia byť súčasťou celej udalosti.
Markleová je od svojich zásnub s princom Harrym pozorne sledovaná, tak ako kedysi múdra a veľmi štýlová Kate Middletonová, ktorá si pred siedmimi rokmi vzala princa Williama.
Avšak Markleová, ktorej ceruzkové sukne a lodičky na ihličkách sedem rokov skrášľovali populárny americký seriál Suits (Kravaťáci), prináša do kráľovskej rodiny novú iskru. Jej príbeh pripomína rozprávku, podobnú tej, keď sa hollywoodska hviezda Grace Kellyová v roku 1956 vydala za monacké knieža Rainiera III.
Ešte dôležitejšie je, že Markleová je Američanka zmiešanej rasy (po matke má afroamerické korene), preto kráľovskú rodinu spája s novými krajinami a novými kultúrami. Okrem USA aj Japonsko patrí ku krajinám, ktoré milujú kráľovské rody.
Členovia kráľovských rodín nerobia reklamu tovaru, oni určujú trendy v móde a ďalšie zvyklosti. Kráľovná Viktória napríklad spopularizovala na Vianoce stromčeky a princezná Diana volánové goliere. A ľudia sa už dlho snažia napodobňovať ich štýl.
V týchto dňoch znásobujú vplyv členov kráľovskej rodiny sociálne médiá. Internet ponúka neustále komentáre ku všetkému, čo títo aristokrati robia - aj fotografie, ako sa obliekli, podrobnú analýzu kusov odevu a ich okamžitú identifikáciu. Webové stránky ako whatkatewore.com (čo mala Kate na sebe) a jej sesterský web whatmeghanwore.net (čo mala Meghan na sebe) rýchlo zistia módneho návrhára a niekedy ponúknu aj príbeh spájajúci sa s týmto oblečením.
Len samotná atraktívna budúca nevesta podľa predpokladov 'napumpuje' do britskej ekonomiky 150 miliónov libier (171,7 milióna eur), keďže spotrebitelia sa budú snažiť napodobniť jej štýl, uvádzajú ekonómovia z poradenskej služby Brand Finance, ktorá každoročne vypracováva správu o hospodárskom prínose monarchie.
Celkovo svadba podľa očakávania vyvolá ekonomickú aktivitu v hodnote vyše miliardy libier (1,14 miliardy eur), vrátane 300 miliónov libier (343,41 milióna eur) v cestovnom ruchu, predovšetkým vďaka Američanom, ktorí dychtivo túžia byť súčasťou celej udalosti.
Markleová je od svojich zásnub s princom Harrym pozorne sledovaná, tak ako kedysi múdra a veľmi štýlová Kate Middletonová, ktorá si pred siedmimi rokmi vzala princa Williama.
Avšak Markleová, ktorej ceruzkové sukne a lodičky na ihličkách sedem rokov skrášľovali populárny americký seriál Suits (Kravaťáci), prináša do kráľovskej rodiny novú iskru. Jej príbeh pripomína rozprávku, podobnú tej, keď sa hollywoodska hviezda Grace Kellyová v roku 1956 vydala za monacké knieža Rainiera III.
Ešte dôležitejšie je, že Markleová je Američanka zmiešanej rasy (po matke má afroamerické korene), preto kráľovskú rodinu spája s novými krajinami a novými kultúrami. Okrem USA aj Japonsko patrí ku krajinám, ktoré milujú kráľovské rody.
Členovia kráľovských rodín nerobia reklamu tovaru, oni určujú trendy v móde a ďalšie zvyklosti. Kráľovná Viktória napríklad spopularizovala na Vianoce stromčeky a princezná Diana volánové goliere. A ľudia sa už dlho snažia napodobňovať ich štýl.
V týchto dňoch znásobujú vplyv členov kráľovskej rodiny sociálne médiá. Internet ponúka neustále komentáre ku všetkému, čo títo aristokrati robia - aj fotografie, ako sa obliekli, podrobnú analýzu kusov odevu a ich okamžitú identifikáciu. Webové stránky ako whatkatewore.com (čo mala Kate na sebe) a jej sesterský web whatmeghanwore.net (čo mala Meghan na sebe) rýchlo zistia módneho návrhára a niekedy ponúknu aj príbeh spájajúci sa s týmto oblečením.