Mesačník bude podľa zverejnených informácií vychádzať od budúcej jari v novej podobe.
Autor TASR
Los Angeles 13. októbra (TASR) - Americký časopis Playboy po niekoľkých desaťročiach prestane zverejňovať zábery nahých žien, vďaka ktorým sa stal kedysi známym. Agentúra DPA o tom dnes informuje s odvolaním sa na článok denníka The New York Times.
Mesačník Playboy, predávaný v mnohých krajinách sveta vrátane Slovenska, bude podľa zverejnených informácií vychádzať od budúcej jari v novej podobe a hoci neprestane ukazovať ženy v provokatívnych pózach, nemali by sa už na záberoch objavovať úplne nahé. Príslušný návrh redakcie odsúhlasil v súčasnosti 89-ročný zakladateľ časopisu Hugh Hefner.
Podľa citovaného vyjadrenia šéfmanažéra Scotta Flandersa toto rozhodnutie odráža terajšiu dobu, keď Playboy už dávno nemusí bojovať za spoločenskú prijateľnosť zobrazovania nahých tiel a zábery "akéhokoľvek predstaviteľného sexuálneho aktu sa dajú získať zadarmo jediným kliknutím".
Tvorcovia Playboya vzhľadom na túto situáciu považujú za prežitok podnecovať fantáziu mužov fotografiami obnažených hviezd, ako boli v minulosti Madonna, Sharon Stone či Naomi Campbell.
Mediálna organizácia Alliance for Audited Media podľa DPA odhaduje, že náklad mesačníka Playboy sa od roku 1975 znížil z 5,6 milióna na 800.000 výtlačkov.
Mesačník Playboy, predávaný v mnohých krajinách sveta vrátane Slovenska, bude podľa zverejnených informácií vychádzať od budúcej jari v novej podobe a hoci neprestane ukazovať ženy v provokatívnych pózach, nemali by sa už na záberoch objavovať úplne nahé. Príslušný návrh redakcie odsúhlasil v súčasnosti 89-ročný zakladateľ časopisu Hugh Hefner.
Podľa citovaného vyjadrenia šéfmanažéra Scotta Flandersa toto rozhodnutie odráža terajšiu dobu, keď Playboy už dávno nemusí bojovať za spoločenskú prijateľnosť zobrazovania nahých tiel a zábery "akéhokoľvek predstaviteľného sexuálneho aktu sa dajú získať zadarmo jediným kliknutím".
Tvorcovia Playboya vzhľadom na túto situáciu považujú za prežitok podnecovať fantáziu mužov fotografiami obnažených hviezd, ako boli v minulosti Madonna, Sharon Stone či Naomi Campbell.
Mediálna organizácia Alliance for Audited Media podľa DPA odhaduje, že náklad mesačníka Playboy sa od roku 1975 znížil z 5,6 milióna na 800.000 výtlačkov.