Odpadnes.sk: Ľudia kupovali zľavnené darčeky deň pred Štedrým večerom, pred rokom to bolo oveľa skôr.
Autor OTS
Bratislava 12. januára (OTS) - Odpadnes.sk medziročne narástol
Najväčší vyhľadávač zliav na slovenskom internete Odpadneš.sk, v roku 2014 podľa Google Analytics navštívilo 3 298 124 unikátnych návštevníkov, v roku 2013 ich bolo 2 864 280. (V roku 2013 AIM Monitor ešte neposkytoval celoročné údaje).
Darčeky sme minulý rok nakupovali na poslednú chvíľu
Najväčší vyhľadávač zliav na slovenskom internete odpadnes.sk pri bližšom pohľade na nákupné správanie pred minulými Vianocami zistil, že kým v roku 2013 nákupná horúčka na zľavových portáloch vyvrcholila decembrovým top obratom portálu už 16.12., vrchol predvianočnej nákupnej horúčky 2014 bol až 23.12. Nejde len o trend jednotlivých dní: nákupy darčekov boli minulý rok viac sústredené bližšie k Vianociam, oproti roku predminulému (2013), kedy sa dosahovali predajné maximá už koncom novembra a v prvej polovici decembra.
„Ak opomenieme možnosť, že ľudia sú z roka na rok uponáhľanejší a nechávajú si veci na poslednú chvíľu, jedna z možných interpretácií je, že dôvera voči zľavovým portálom vzrástla,“ hovorí riaditeľ Odpadneš.sk Roman Helt. „Darček zo zľavového portálu nie je podradný a je istota, že zľavový voucher či nákupný kupón dodajú požadovanú kvalitu či službu.“
Pobyty a zážitky rastú
Aj v predvianočnom období sa potvrdil trend rastu podielu „nehmotných“ zliav“. V medziročnom porovnaní vzrástol počet pobytov a zážitkov darovaných pod stromček o 18%. Na dračku vo všeobecnosti išli zľavnené vstupy do aquaparkov, darčeky z vlastných fotografií, pobyty v Tatrách, slovenských kúpeľoch a zaujímavý a významný nárast dosiahli zľavnené pobyty a vstupenky do maďarských termálnych rezortov. Z tovarov boli hitmi 3D puzzle, hlavolamy či detské tablety. Zaujímavosťou je výborný predvianočný predaj špiónskeho pera so záznamom zvuku.
Ochladenie prinieslo po Vianociach konečne výrazný nárast záujmu o zľavnené skipasy a pobyty v lyžiarskych strediskách.
Najväčší vyhľadávač zliav na slovenskom internete Odpadneš.sk, v roku 2014 podľa Google Analytics navštívilo 3 298 124 unikátnych návštevníkov, v roku 2013 ich bolo 2 864 280. (V roku 2013 AIM Monitor ešte neposkytoval celoročné údaje).
Darčeky sme minulý rok nakupovali na poslednú chvíľu
Najväčší vyhľadávač zliav na slovenskom internete odpadnes.sk pri bližšom pohľade na nákupné správanie pred minulými Vianocami zistil, že kým v roku 2013 nákupná horúčka na zľavových portáloch vyvrcholila decembrovým top obratom portálu už 16.12., vrchol predvianočnej nákupnej horúčky 2014 bol až 23.12. Nejde len o trend jednotlivých dní: nákupy darčekov boli minulý rok viac sústredené bližšie k Vianociam, oproti roku predminulému (2013), kedy sa dosahovali predajné maximá už koncom novembra a v prvej polovici decembra.
„Ak opomenieme možnosť, že ľudia sú z roka na rok uponáhľanejší a nechávajú si veci na poslednú chvíľu, jedna z možných interpretácií je, že dôvera voči zľavovým portálom vzrástla,“ hovorí riaditeľ Odpadneš.sk Roman Helt. „Darček zo zľavového portálu nie je podradný a je istota, že zľavový voucher či nákupný kupón dodajú požadovanú kvalitu či službu.“
Pobyty a zážitky rastú
Aj v predvianočnom období sa potvrdil trend rastu podielu „nehmotných“ zliav“. V medziročnom porovnaní vzrástol počet pobytov a zážitkov darovaných pod stromček o 18%. Na dračku vo všeobecnosti išli zľavnené vstupy do aquaparkov, darčeky z vlastných fotografií, pobyty v Tatrách, slovenských kúpeľoch a zaujímavý a významný nárast dosiahli zľavnené pobyty a vstupenky do maďarských termálnych rezortov. Z tovarov boli hitmi 3D puzzle, hlavolamy či detské tablety. Zaujímavosťou je výborný predvianočný predaj špiónskeho pera so záznamom zvuku.
Ochladenie prinieslo po Vianociach konečne výrazný nárast záujmu o zľavnené skipasy a pobyty v lyžiarskych strediskách.