Podľa odborníkov ich však treba brať tak trochu s rezervou.
Autor TASR
Bratislava 8. apríla (TASR) - Pri výbere tej správnej dovolenkovej destinácie, ideálneho hotela či rezortu môžu pomôcť rady od známych, ale tiež recenzie na internete.
Podľa odborníkov ich však treba brať tak trochu s rezervou.
Rudolf Križan, člen predstavenstva skupiny Best Hotel Properties, a. s., povedal: "Recenzie sú subjektívne hodnotenia, treba to tak brať. Keď väčšia masa hodnotí konkrétne ubytovacie zariadenie excelentne alebo veľmi dobre, tak je to dobré znamenie. Ale ľudia sú spravidla buď nadšení, alebo kritizujú, a preto treba zvážiť aj to, či je kritika v recenzii opodstatnená. Veľmi užitočné je selektovať medzi hodnotiacimi podľa typu – rodina s deťmi, obchodný cestujúci, zamilovaný párik a podobne."
Odporúčania od známych alebo aj spomínané recenzie môžu pri rozhodovaní významne pomôcť. Nie vždy je totiž značka a počet hviezd zárukou kvality.
„Nie vždy ten najlepší brand znamená, že v danom hoteli alebo rezorte aj všetko „šliape“ tak, ako má,“ doplnil Križan.
Podľa odborníkov ich však treba brať tak trochu s rezervou.
Rudolf Križan, člen predstavenstva skupiny Best Hotel Properties, a. s., povedal: "Recenzie sú subjektívne hodnotenia, treba to tak brať. Keď väčšia masa hodnotí konkrétne ubytovacie zariadenie excelentne alebo veľmi dobre, tak je to dobré znamenie. Ale ľudia sú spravidla buď nadšení, alebo kritizujú, a preto treba zvážiť aj to, či je kritika v recenzii opodstatnená. Veľmi užitočné je selektovať medzi hodnotiacimi podľa typu – rodina s deťmi, obchodný cestujúci, zamilovaný párik a podobne."
Odporúčania od známych alebo aj spomínané recenzie môžu pri rozhodovaní významne pomôcť. Nie vždy je totiž značka a počet hviezd zárukou kvality.
„Nie vždy ten najlepší brand znamená, že v danom hoteli alebo rezorte aj všetko „šliape“ tak, ako má,“ doplnil Križan.