Okrem Česka vstupuje firma aj na slovenský a maďarský trh. Celkove tak Westwing, ktorý pôvodne vznikol v roku 2011 v Nemecku, pôsobí už v 15 krajinách.
Autor TASR
Praha 10. októbra (TASR) - Spoločnosť Rocket Internet, ktorá nedávno vstúpila na burzu vo Frankfurte nad Mohanom, expanduje aj v Česku. Od 9. októbra spustila prevádzku internetového obchodu Westwing, ktorý ponúka nábytok, vybavenie pre domácnosti a bytové doplnky známych značiek a dizajnérov. Informoval o tom internetový portál českého denníka Hospodářské noviny.
Okrem Česka vstupuje firma aj na slovenský a maďarský trh. Celkove tak Westwing, ktorý pôvodne vznikol v roku 2011 v Nemecku, pôsobí už v 15 krajinách. E-shop funguje ako klub, v ktorom majú prístup k zlacneným výrobkom alebo limitovaným edíciám len jeho členovia. Tovar pre spoločnosť vyberajú štylisti a interiéroví dizajnéri, za týždeň ponúkne tisíce nových produktov.
Spoločnosť má v súčasnosti viac ako 17 miliónov členov. Pôsobí napríklad v Brazílii, Rusku a Kazachstane. Z európskych trhov je Westwing aktívny napríklad v Nemecku, Francúzsku, Španielsku a Taliansku.
"V minulom roku sme strojnásobili tržby na 111 miliónov eur a zdvojnásobili sme počet našich členov. Taký veľký nárast pripisujeme zvýšenému záujmu o nákup vybavenia pre domácnosti cez internet," komentoval expanziu generálny riaditeľ firmy Stefan Small.
V Česku, rovnako ako na Slovensku a v Maďarsku, kde teraz Westwing začína pôsobiť, vidí Small nedostatočne pokrytý dopyt po on-line nákupe nábytku a ďalšieho vybavenia do interiérov.
Okrem Česka vstupuje firma aj na slovenský a maďarský trh. Celkove tak Westwing, ktorý pôvodne vznikol v roku 2011 v Nemecku, pôsobí už v 15 krajinách. E-shop funguje ako klub, v ktorom majú prístup k zlacneným výrobkom alebo limitovaným edíciám len jeho členovia. Tovar pre spoločnosť vyberajú štylisti a interiéroví dizajnéri, za týždeň ponúkne tisíce nových produktov.
Spoločnosť má v súčasnosti viac ako 17 miliónov členov. Pôsobí napríklad v Brazílii, Rusku a Kazachstane. Z európskych trhov je Westwing aktívny napríklad v Nemecku, Francúzsku, Španielsku a Taliansku.
"V minulom roku sme strojnásobili tržby na 111 miliónov eur a zdvojnásobili sme počet našich členov. Taký veľký nárast pripisujeme zvýšenému záujmu o nákup vybavenia pre domácnosti cez internet," komentoval expanziu generálny riaditeľ firmy Stefan Small.
V Česku, rovnako ako na Slovensku a v Maďarsku, kde teraz Westwing začína pôsobiť, vidí Small nedostatočne pokrytý dopyt po on-line nákupe nábytku a ďalšieho vybavenia do interiérov.