V rámci dohody nedôjde k výmene hotovosti. Výrazne sa rozšíri doterajšia spolupráca oboch firiem aj na oblasť internetovej reklamy, a otvorí im cestu k vzájomným patentom.
Autor TASR
San Francisco 7. júla (TASR) - Facebook a Yahoo uzavreli rozsiahlu strategickú dohodu. Jej súčasťou je aj urovnanie vzájomných patentových sporov medzi internetovou spoločnosťou a sociálnou sieťou.
V rámci dohody nedôjde k žiadnej výmene hotovosti, ale výrazne sa rozšíri doterajšia spolupráca oboch firiem, a to aj na oblasť internetovej reklamy, a otvorí im cestu k vzájomným patentom, z čoho môžu opäť ťažiť obe strany.
Analytici sa tiež zhodujú na tom, že dohoda prinesie výhody obom spoločnostiam. Nové príjmy z reklamy pomôžu Yahoo eliminovať pokles zisku, pretože niektorí obchodníci presunuli svoju reklamu na internetové stránky, ktorých popularita rastie, napríklad Facebook. Sociálna sieť zase získa príležitosť "ušiť" viac ako 900 miliónom svojich užívateľov reklamu na mieru, tak, aby presnejšie odrážala ich záujmy.
V rámci dohody nedôjde k žiadnej výmene hotovosti, ale výrazne sa rozšíri doterajšia spolupráca oboch firiem, a to aj na oblasť internetovej reklamy, a otvorí im cestu k vzájomným patentom, z čoho môžu opäť ťažiť obe strany.
Analytici sa tiež zhodujú na tom, že dohoda prinesie výhody obom spoločnostiam. Nové príjmy z reklamy pomôžu Yahoo eliminovať pokles zisku, pretože niektorí obchodníci presunuli svoju reklamu na internetové stránky, ktorých popularita rastie, napríklad Facebook. Sociálna sieť zase získa príležitosť "ušiť" viac ako 900 miliónom svojich užívateľov reklamu na mieru, tak, aby presnejšie odrážala ich záujmy.