Ahoj Bratislava! Gap, jedna z najznámejších amerických značiek voľnočasového oblečenia otvára na Slovensku svoju prvú kamennú predajňu.
Autor OTS
Bratislava 27. októbra (OTS) - Novú jesennú kolekciu si tak zákazníci budú môcť prezrieť od 29. októbra naživo v prvom Gap store v nákupnom centre Eurovea v Bratislave.
Spoločnosť C.S. Retail SK s.r.o., výhradný distribútor značky Gap pre český a slovenský trh vstúpila na slovenský trh už v minulom roku, kedy presne pred rokom spustila online platformu www.gapstore.sk.
"Otvorenie kamennej predajne je po spustení e-shopu ďalším krokom k úspešnému obchodnému modelu. Cieľom je ponúknuť našim súčasným, ale aj novým zákazníkom, čo najpohodlnejší nákupný zážitok. Môžu si vybrať, či navštívia našu kamennú predajňu, kde im vyškolený personál poradí a poskytne individuálny servis, alebo uprednostnia nákup z pohodlia domova prostredníctvom nášho e-shopu," uvádza Jan Fahoun, konateľ spoločnosti C.S. Retail SK s.r.o..
"Rozhodnutie americkej značky Gap otvoriť svoju prvú kamennú predajňu na Slovensku práve v Eurovea nás veľmi teší. Spojenie dobre etablovaného a stabilného centra s najznámejšou americkou značkou je ďalším krokom k naplneniu dlhodobej vízie Eurovea, prinášať do rozrastajúceho sa centra Bratislavy pútavý mix obchodov, nové značky a naďalej poskytovať zákazníkom kvalitné služby a nákupy," dodáva ku vzájomnej spolupráci Oľga Hammer, PR & Marketing Manager Eurovea.
S cieľom zvýšiť povedomie o značke si spoločnosť C.S. Retail SK, vybrala ako lokálneho ambasádora Majka Spirita. Jeden z najznámejších slovenských raperov je nielen tvárou tejto modernej značky, ale zároveň sa aktívne podieľa na lokálnych kampaniach.
"Veľmi ma potešilo, keď si ma jedna z mojich najobľúbenejších amerických značiek vybrala ako svojho ambasádora. A ešte väčšiu radosť mám, že teraz môžem byť súčasťou otvorenia prvej kamennej Gap predajne na Slovensku. Ich štýlové a zároveň pohodlné produkty si užívame celá rodina," hodnotí spoluprácu Majk Spirit.
Značka Gap sa vždy snaží byť čo najviac v centre pozornosti zákazníkov. Či už samotnou kolekciou, pútavou reklamnou kampaňou alebo úzkou spoluprácou s umelcami a dizajnérmi. A nie je tomu inak ani v rámci otvorenia prvej predajne na Slovensku.
Zákazníci sa môžu tešiť na najnovšiu jesennú Denim kolekciu, ktorej dominantným prvkom sú už tradične džínsy. Na výber bude široká ponuka rôznych farieb a strihov od úzkych variant "skinny" až po voľnejšie varianty "Boot & Flare" alebo stále viac obľúbenejšie`"Jegging". Celá denim kolekcia potom bude doplnená o bundy a košele. A práve na Denim kolekciu bude v rámci otvorenia prvej špecializovanej Gap predajne na Slovensku špeciálna promoakcia v podobe 25% zľavy.
V rámci otvorenia prvej slovenskej predajne si navyše zákazníci môžu každý zakúpený denim produkt prispôsobiť svojmu štýlu. V špeciálnom stánku si vďaka nášivkám, cvočkom a výšivkám veľmi jednoducho vytvoria svoj originálny kúsok. Akcia s názvom "Prispôsobte svojmu štýlu" bude prebiehať v obchodnom centre Eurovea od 5.11. do 14.11.2021.
Spoločnosť C.S. Retail SK s.r.o., výhradný distribútor značky Gap pre český a slovenský trh vstúpila na slovenský trh už v minulom roku, kedy presne pred rokom spustila online platformu www.gapstore.sk.
"Otvorenie kamennej predajne je po spustení e-shopu ďalším krokom k úspešnému obchodnému modelu. Cieľom je ponúknuť našim súčasným, ale aj novým zákazníkom, čo najpohodlnejší nákupný zážitok. Môžu si vybrať, či navštívia našu kamennú predajňu, kde im vyškolený personál poradí a poskytne individuálny servis, alebo uprednostnia nákup z pohodlia domova prostredníctvom nášho e-shopu," uvádza Jan Fahoun, konateľ spoločnosti C.S. Retail SK s.r.o..
"Rozhodnutie americkej značky Gap otvoriť svoju prvú kamennú predajňu na Slovensku práve v Eurovea nás veľmi teší. Spojenie dobre etablovaného a stabilného centra s najznámejšou americkou značkou je ďalším krokom k naplneniu dlhodobej vízie Eurovea, prinášať do rozrastajúceho sa centra Bratislavy pútavý mix obchodov, nové značky a naďalej poskytovať zákazníkom kvalitné služby a nákupy," dodáva ku vzájomnej spolupráci Oľga Hammer, PR & Marketing Manager Eurovea.
S cieľom zvýšiť povedomie o značke si spoločnosť C.S. Retail SK, vybrala ako lokálneho ambasádora Majka Spirita. Jeden z najznámejších slovenských raperov je nielen tvárou tejto modernej značky, ale zároveň sa aktívne podieľa na lokálnych kampaniach.
"Veľmi ma potešilo, keď si ma jedna z mojich najobľúbenejších amerických značiek vybrala ako svojho ambasádora. A ešte väčšiu radosť mám, že teraz môžem byť súčasťou otvorenia prvej kamennej Gap predajne na Slovensku. Ich štýlové a zároveň pohodlné produkty si užívame celá rodina," hodnotí spoluprácu Majk Spirit.
Značka Gap sa vždy snaží byť čo najviac v centre pozornosti zákazníkov. Či už samotnou kolekciou, pútavou reklamnou kampaňou alebo úzkou spoluprácou s umelcami a dizajnérmi. A nie je tomu inak ani v rámci otvorenia prvej predajne na Slovensku.
Zákazníci sa môžu tešiť na najnovšiu jesennú Denim kolekciu, ktorej dominantným prvkom sú už tradične džínsy. Na výber bude široká ponuka rôznych farieb a strihov od úzkych variant "skinny" až po voľnejšie varianty "Boot & Flare" alebo stále viac obľúbenejšie`"Jegging". Celá denim kolekcia potom bude doplnená o bundy a košele. A práve na Denim kolekciu bude v rámci otvorenia prvej špecializovanej Gap predajne na Slovensku špeciálna promoakcia v podobe 25% zľavy.
V rámci otvorenia prvej slovenskej predajne si navyše zákazníci môžu každý zakúpený denim produkt prispôsobiť svojmu štýlu. V špeciálnom stánku si vďaka nášivkám, cvočkom a výšivkám veľmi jednoducho vytvoria svoj originálny kúsok. Akcia s názvom "Prispôsobte svojmu štýlu" bude prebiehať v obchodnom centre Eurovea od 5.11. do 14.11.2021.
O spoločnosti Gap
Gap, ikonická značka amerického moderného štýlu založená v roku 1969 v San Franciscu, pokračuje vo svojej tradícii založenej na džínových produktoch a oslovuje svojich zákazníkov prostredníctvom on-line kanálov a franšízových maloobchodných predajní po celom svete. Portfólio značky je postavené nielen na dámskej a pánskej kolekcii textilu a doplnkov, ale aj najnovších kolekciách ako je GapKids a babyGap. Ponuku doplňujú produktové rady GapBody so širokou ponukou spodného prádla a GapFit oblečenia pre športové aktivity. Pre zákazníkov, ktorí hľadajú kvalitné produkty za dostupnú cenu ponúka značka špeciálne kolekcie vytvorené pre GapOutlet a Gap Factory Stores. Gap Inc. (NYSE: GPS) pokrýva i dalšie módne značky ako je Old Navy, Banana Republik, Athleta, Intermix.
Viac informácií na www.gapinc.com.
Gap, ikonická značka amerického moderného štýlu založená v roku 1969 v San Franciscu, pokračuje vo svojej tradícii založenej na džínových produktoch a oslovuje svojich zákazníkov prostredníctvom on-line kanálov a franšízových maloobchodných predajní po celom svete. Portfólio značky je postavené nielen na dámskej a pánskej kolekcii textilu a doplnkov, ale aj najnovších kolekciách ako je GapKids a babyGap. Ponuku doplňujú produktové rady GapBody so širokou ponukou spodného prádla a GapFit oblečenia pre športové aktivity. Pre zákazníkov, ktorí hľadajú kvalitné produkty za dostupnú cenu ponúka značka špeciálne kolekcie vytvorené pre GapOutlet a Gap Factory Stores. Gap Inc. (NYSE: GPS) pokrýva i dalšie módne značky ako je Old Navy, Banana Republik, Athleta, Intermix.
Viac informácií na www.gapinc.com.